اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دروازه بان پیکان: تیم نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است/ پدیده لیگ می‌شویم

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: با جذب بازیکنان باکیفیت و کادرفنی بادانش این تیم نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است.

دروازه بان پیکان: تیم نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است/ پدیده لیگ می‌شویم

فرهاد مجد کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان در دوران آماده سازی پیش فصل لیگ برتر اظهار داشت: حدود یک ماه است تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تیم جوان و خوبی هم داریم که تمام بازیکنانش دنبال پیشرفت هستند. قول می‌دهم پیکان امسال هم یکی از پدیده‌های لیگ می‌شود و می‌توانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: در ۴-۳ سال گذشته شاگرد مجتبی حسینی بودم و این مربی همیشه به من لطف داشته است. پس از صحبتی که با وی داشتم تصمیم گرفتم به تیم پیکان بیایم. 

دروازه‌بان تیم پیکان در مورد اینکه با وجود پیشنهاد داشتن از تیم نفتچی باکو چگونه قید لژیونر شدن را زد و تصمیم گرفت در پیکان فوتبال خود را ادامه بدهد، عنوان کرد: با وجود داشتن این پیشنهاد خارجی، مشکل سربازی داشتم و تصمیم گرفتم امسال در ایران بمانم و مانند سال قبل در تیم مجتبی حسینی کار کنم تا همچنان از وی یاد بگیرم. حسینی جزو بهترین مربیان ایران است و علاقه زیادی برای بازی کردن زیر نظرش داشتم.

مجد کرمانشاهی درخصوص اینکه تا چه اندازه تیم جوان پیکان امیدوار است مانند سال گذشته با هدایت مجتبی حسینی هم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند، توضیح داد: با احترام به بازیکنان و کادرفنی فصل قبل پیکان، واقعا نسبت به سال گذشته تیم ما پیشرفت قابل توجهی داشته زیرا هم بازیکنان باکیفیت‌تری به این تیم آمده‌اند و هم حسینی و دستیارانش دانش بالایی دارند. با این وضعیت همه امیدوار هستیم نتایج خوبی کسب کنیم. کار کردن با حسینی خیلی لذت بخش است و هر روز از لحاظ شخصیتی و فوتبال چیزهای تازه‌تری از وی یاد می‌گیریم.

وی درمورد اینکه آیا بازی کردن در تیم کم هوادار پیکان سبب فشار کمتر روی بازیکنان خواهد شد، گفت: هوادار شیرینی فوتبال است و بودنش در هر تیمی خیلی تاثیر دارد اما پیکان هم طرفداران خاص خود را دارد. ساختار این باشگاه هم کاملا فوتبالی است و این موضوع نشان می‌دهد باید تمام توان خود را برای کسب موفقیت به کار بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول