اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یک دست و 2 فدراسیون بزرگ در آغوش نصیرزاده/ از ریاست پرحاشیه بدنسازی تا غیبت در لیگ کشتی

فعالیت همزمان رئیس فدراسیون بدنسازی در لیگ کشتی، انتقادات زیادی را به نصیرزاده وارد کرده است.

یک دست و 2 فدراسیون بزرگ در آغوش نصیرزاده/ از ریاست پرحاشیه بدنسازی تا غیبت در لیگ کشتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دی‌ماه سال گذشته بود که عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون پرورش اندام انتخاب شد اما پیش از آن، ریاست سازمان لیگ کشتی را برعهده داشت. با وجود اینکه خیلی‌ها منتظر بودند بعد از ریاست فدراسیون بدنسازی، از کشتی کنار برود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده که همین انتقادات زیادی را باعث شده است.

نصیرزاده در مدت زمان ریاست خود در فدراسیون بدنسازی با حاشیه‌های زیادی دست به گریبان بود که آخرین آنها مربوط به درگیری دو ملی‌پوش بعد از مسابقات جهانی و عدم بازگشت دو ورزشکار دیگر از اسپانیا بود. در پایان رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان، دو ملی‌پوش کشورمان هنگام عزیمت به فرودگاه برای بازگشت، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

از طرفی همزمان با مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان، لیگ کشتی نیز برگزار شد؛ این در حالیست که نصیرزاده به عنوان رئیس در سالن حضور نداشت چون در همان زمان در اسپانیا بود و بیشتر امور مربوط به لیگ را عبدالله فتوحی به عنوان دبیر سازمان لیگ انجام می‌داد. به نظر می‌رسد تداخل برنامه‌های نصیرزاده در دو فدراسیونی که هیچ ارتباطی با هم ندارند، باعث شده تا مشکلات وی و همینطور فدراسیونی که ریاست آن را برعهده دارد، روز به روز بیشتر شود. باید دید با این اتفاقات اخیر وی از کشتی جدا خواهد شد یا خیر؟

پیش از این نیز خبرگزاری فارس، در گزارشی به حضور یک دو تابعیتی در فدراسیون بدنسازی اشاره کرده بود. این دو تابعتی علی تبریزی قهرمان سابق پرورش اندام است که خیلی از عناوین خود را در دوران قهرمانی با پرچم قطر به دست آورده است. وی هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول