اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طلوع‌کیان: قهرمانی‌مان شیرین‌تر از قطاب یزد بود/ از حالا باید به فکر تیم ملی والیبال باشیم

سرمربی مقاومت شهداب یزد نخستین قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال مردان را از قطاب و باقلوای یزد شیرین‌تر دانست و گفت: رقابت در لیگ تمام شد و از حالا به بعد باید به فکر تیم‌ ملی والیبال ایران باشیم.

طلوع‌کیان: قهرمانی‌مان شیرین‌تر از قطاب یزد بود/ از حالا باید به فکر تیم ملی والیبال باشیم

مینا نادری - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم مقاومت شهداب یزد در دور برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به پیروزی رسید و در نخستین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفت.

علیرضا طلوع‌کیان در ارزیابی عملکرد تیمش در بازی دوم فینال، گفت: در درجه اول باید خدا را شکر کنیم. برای نخستین بار است که چنین اتفاقی برای والیبال کشور رخ داده و به شخصه به خاطر ندارم تیم در نیم‌فصل هشتم جدول باشد، ولی در خاتمه روی سکوی قهرمانی بایستد. اما مقاومت شهداب یزد برای اولین بار چنین اتفاقی را رقم زد و جا دارد به مجموعه شهداب تبریک بگویم. شیرینی این قهرمانی از قطاب و باقلوای یزد برای هواداران تیم شیرین‌تر است. نوش جانشان. بچه‌ها بسیار زحمت کشیدند و من کمترین سهم را داشتم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد، افزود: مزد تلاش، خودباوری و ازخودگذشتی خود را گرفتیم. پیکان تیم پرافتخاری است و تیمی نیست که به این راحتی‌ها باج دهد. پیکان تیمی با کادرفنی بسیار خوب و تجربه کافی برخوردار بود و با بیش از 10 ارنج متفاوت مقابل شهداب بازی کرد. اما برای هر ارنج این تیم برنامه داشتیم و مقابله به مثل کردیم. حتی تمام اتفاقات را با بازیکنانمان‌مان پیش‌بینی می‌کردیم. موفقیت تیم ما به دلیل همدلی و اتکا بر تاکتیک‌ها بود. اگر مربی ابزار لازم را در اختیار نداشته‌باشد، کاری از پیش نخواهد برد.

وی با تاکید بر این‌که دستم برای تعویض و انتخاب بازیکنان باز بود، تصریح کرد: باید از همه تشکر کنم. از این لحظه که استان یزد برای نخستین بار صاحب طلای لیگ برتر والیبال شده،  باید به دنبال حفظ این قهرمانی باشد. به دست آوردن قهرمانی یک بخش کار است ولی نگهداری و حفظ قهرمانی به مراتب سخت‌تر است. در حالی قهرمان شدیم که برخی استان‌های والیبال‌خیز مثل آذربایجان غربی و گلستان هنوز قهرمان لیگ برتر نشده‌اند. قطعا مسئولان والیبالی استان یزد متوجه هستند که چه اتفاقی برای والیبال شهرشان رخ داده است.

طلوع‌کیان ضمن تشکر از مجموعه شهداب ادامه داد: می‌خواهم از تک‌تک اعضای کادرفنی، بازیکنان و تیم مدیریتی داشته باشم. از مجموعه رسانه‌ها نیز تشکر ویژه دارم که بیش از هر مدیری جوانان را حمایت کردند. امروز تولد حضرت‌ علی‌اکبر(ع) و روز جوان بود و ما به همه نشان دادیم که سرمربی جوان می‌تواند. مدیرعامل شهداب زیر 25 سال سن دارد و یک مدیر جوان است. یک تشکر ویژه دیگر از همسرم دارم. کسی در جریان نبود ولی تمام برنامه بدنسازی تیم ازسوی همسرم (دکتر واحدی) برنامه‌ریزی شد. این سومین بار است که از همسرم برنامه بدنسازی می‌گیرم او خودش ملی‌پوش بوده. حاصل زحمات او را می‌توان در بدنسازی بازیکنان شهداب یزد دید.

وی با تاکید بر این که پیش‌بینی کار درستی نیست، گفت: واقعیت این است که زور ما به پیکان می‌رسید. پیکان بازیکنان باتجربه و شایسته‌ای داشت و در لحظاتی که تیم شهداب می‌لنگید به دلیل بی‌تجربگی و عدم حضور در فینال بود. ولی روز اولی که وارد کادرفنی شهداب شدم، به بچه‌ها گفتم که به دنبال حضور در فینال هستیم. پیکان تیم کوچکی نیست و دوازده عنوان قهرمانی دارد ولی نمی‌خواستیم به سیزدهمین قهرمانی برسد. برای رسیدن به هدف ناملایمتی زیادی داشتیم ولی تحمل کردیم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد درخصوص حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به‌عنوان نماینده والیبال کشورمان هم گفت: قطعا مجموعه شهداب برای حضور در این رقابت‌ها برنامه خاص خود را دارد. فدراسیون هم به ما کمک می‌کند. باید ملی فکر کنیم چون شهداب نماینده والیبال کشورمان است و کار بسیار سختی در پیش دارد. از طرف دیگر همه جوانان مقاومت شهداب یزد خود را نشان دادند و من فکر می‌کنم خوراک خوبی به تیم ملی والیبال ایران داده شد و آن‌ها می‌توانند در تیم ملی ایران بدرخشند. از حالا به بعد باید به فکر تیم ملی باشیم. هم تیم مقاومت شهداب یزد به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های کشور و هم تیم ملی ایران باید حمایت شوند. باید گذاشت داشته باشیم و سختی‌ها را تحمل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول