اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  خانواده

سلام بر فرمانده این بار در عیدولایت

صبح امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه جمعی از مردم تهران در میدان منیریه گرد هم آمدند تا در عید سعید غدیر و روز تجدید پیمان با ولایت ضمن جشن و شادی، سرود بین المللی سلام فرمانده را محکم تر و با اقتدارتر از همیشه بخوانند.

سلام  بر فرمانده این بار در عیدولایت

 گروه زندگی : صبح امروز دوشنبه ۲۷ تیرماه جمعی از مردم تهران در میدان منیریه گرد هم آمدند تا در عید سعید غدیر و روز تجدید پیمان با ولایت ضمن جشن و شادی، سرود بین المللی سلام فرمانده را محکم تر و با اقتدارتر از همیشه بخوانند.  در این مراسم که از ساعت ۹:۳٠صبح و در گرماگرم تیرماه، با اجرای حامد سلطانی آغاز شد پس از تلاوت آیاتی از کلام الهی،گروه سرود آوای حرم به اجرا و  ذاکران اهل بیت (ع)به مولودی خوانی و مدح امیر المؤمنین (ع)پرداختند.

در ادامه حضور پرچم اهدایی آستان قدس رضوی و خادمی از چایخانه حرم،  بهانه ای شد تا حاضران صلوات خاصه امام هشتم را دسته جمع بخوانند و دلها روانه حرم رضوی شوند.
در آخر هم با حضور حاج ابوذروحی،همه حاضران در جشن ولایت  سرود سلام فرمانده را یکصدا خواندند و سلام بر به ولی عصر و زمانمان را عاشقانه فریاد زدند.
پس از پایان مراسم، اجتماع پرشور مردم از میدان منیریه به سمت  چهار راه گلوبندک همراه و هم قدم شدند تا ضمن مولودی خوانی و همخوانی سرود سلام فرمانده در طی مسیر برای پذیرایی و صرف ناهار به حسینیه کربلایی هابروند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول