اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برگزاری اردوی آزادکاران بدون وقفه در خانه کشتی/ تدارک فدراسیون برای سفر به آمریکا

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اخذ ویزا آمریکا برای مسابقات جام جهانی کشتی آزاد وقفه ای در اردوی تیم ملی نخواهد داشت.

برگزاری اردوی آزادکاران بدون وقفه در خانه کشتی/ تدارک فدراسیون برای سفر به آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، جام‌جهانی 2022 کشتی آزاد در روزهای 19 و 20 آذر ماه در کشور آمریکا برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان یکی از تیم هایی است که باید شرکت در این رقابت ها به آمریکا سفر کند. تعدادی از اعضای تیم ملی اعزامی به آمریکا روز پنجشنبه راهی کشور امارات شدند تا در مصاحبه سفارت آمریکا حضور پیدا کنند. سایر نفرات تیم ملی هم قرار است در روزهای آینده راهی امارات شوند تا در مصاحبه سفارت آمریکا شکرت کنند تا به موقع ویزای آن ها صادر شود.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت اخذ ویزای تیم ملی کشتی آزاد برای سفر به آمریکا اظهار داشت: تعدادی از کشتی گیران راهی امارات شدند و سایر نفرات هم در چند روز آینده به امارات خواهند رفت تا پروسه اخذ ویزای خود را پیگیری کنند. رفت و آمد اعضای تیم ملی به امارات 24 ساعته است و هیچ گونه وقفه در اردوهای تیم ملی را نخواهیم داشت. اعضای تیم ملی تمام کارهای لازم را انجام خواهد داد،اما این که چه زمانی سفارت آمریکا ویزا ها را صادر کند مشخص نیست.

وی افزود: ما همیشه در خصوص ویزاها با این مسئله مواجه بوده‌ایم که نمی‌دانستیم چه زمانی ویزا به دستمان خواهد رسید. در خیلی از مواقع بوده است حتی روز اعزام به مسابقات ویزا را دریافت کردیم و به سرعت راهی محل برگزاری مسابقات شدیم. تمام کارهای اعزام تیم ملی به آمریکا از قبل پیش بینی شده است.کار رزرو بلیط برای تیم ملی هم انجام شده و خللی در برنامه اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی آمریکا وجود ندارد و تا روز اعزام تیم ملی فرصت داریم تا ویزا را دریافت کنیم. 

حال باید منتظر ماند و دید آمریکا ویزای تیم ملی ایران را برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد صادر خواهد کرد یا خیر.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول