اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  خانواده

اولین رویداد ایده‌پردازی «هیأت» برگزار می شود

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت (راه) را با هدف ایجاد فرصتی برای نقش‌آفرینی مؤثر هیأت‌ها، تشکل‌های دینی و ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل اجتماعی کشور برگزار می‌کند.

اولین رویداد ایده‌پردازی «هیأت» برگزار می شود

به گزارش گروه زندگی خبرگزاری فارس؛ سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت (راه) را با هدف ایجاد فرصتی برای نقش‌آفرینی مؤثر هیأت‌ها، تشکل‌های دینی و ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل اجتماعی کشور برگزار می‌کند.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را با توسعه معنایی کلیدواژه «خانه مادری» در قالب سه محور موضوعی (تقویت انسجام اجتماعی)، (تقویت محافل خانگی با محوریت بانوان) و (میان‌داری اجتماعی بانوان) از طریق لینک زیر تا ۲۰ آذر به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.
لینک ارسال ایده: (https://survey.porsline.ir/s/FcZKJXFv)

گفتنی است؛ ایده‌های برتر این رویداد علاوه بر دریافت جوایز نقدی از حمایت‌های مالی و غیر مالی نیز بهره‌مند خواهند شد.در ضمن از صاحبان ایده‌های برتر برای شرکت در رویداد ۲روزه حضوری و تکمیل و ارائه ایده‌هایشان دعوت به عمل می آید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول