اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  خانواده

بانوان علاقه مند مربیان کودکِ خانه های فرهنگ می شوند

این روزها یکی از نیازهای ضروری هر خانواده ای داشتن یک مشاور برای تربیت فرزند، بررسی وضعیت تحصیلی کودک تا نوجوانان و حل بحران های مختلف تربیتی کودکی تا نوجوانی است. قرار است خانه های فرهنگ و فرهنگسراها مزین به مربی ـ مشاور کودک شوند.

بانوان علاقه مند مربیان کودکِ خانه های فرهنگ می شوند

گروه زندگی: قرار بر این بود که فرهنگسراها و خانه های فرهنگ دارای مشاور و روان شناس برای دادن مشاوره به خانواده ها باشند، یک دوره ای شاهد چنین اتفاقاتی در خانه های فرهنگ بودیم اما پس از آن دوباره برحسب شرایط لغو شد، شاید خود مشاوران هم تمایلی به فعالیت و همکاری نشان ندادند و خلاصه اینطور نشد که خانواده ها به راحتی بتوانند با مشاورانی بدون هزینه یا هزینه کم به گفت وگو بنشینند البته این شرایط کم و بیش در خانه های فرهنگ مناطق مختلف متفاوت است.

امروز باز شاهد این هستیم که دوره هایی برای تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در خانه های فرهنگ و فرهنگسراها از سوی موسسه آموزش شهر تدارک دیده شده است، یعنی دیگر نیازی نیست که مشاوران و روانشناسان با هزینه های زیاد به مشاوره خانواده ها در این مراکز بپردازند، بلکه خود خانه های فرهنگ مشاور تربیت می‌کند. حال چطور؟

از طریق دوره آموزشی «از آموزش تا اشتغال» که البته سومین دوره ای است که در این راستا موسسه آموزش شهر در حال برگزاری است. البته لازم به ذکر است که اساتید این دوره ها از روانشناسان برجسته در عرصه آموزش کودک خواهند بود و همه خانم‌های علاقه مند اعم از تحصیل کرده روانشناسی تا غیر از آن می توانند در این دوره ها شرکت کنند و خلاصه دوره ها مختص بانوان است.

طبق این خبر بانوانی که در این دوره شرکت می کنند گواهینامه معتبر و قابل ترجمه از موسسه آموزش شهر دریافت می کنند و می توانند پس از آن جذب خود فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شوند و مشغول به فعالیت باشند. خانم های علاقه مند برای شرکت در این دوره می توانند با شماره 09197229891 و یا
Sharamokht. ir  تماس و ارتباط برقرار کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول