اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بربط: با تمام توان در مسابقات نوروز به میدان رفتم/ هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است

ملی پوش جودو بانوان، گفت: همه تلاشم را در بازیهای بین المللی نوروز انجام دادم تا ایراداتم برای بازیهای آسیایی برطرف شود.

بربط: با تمام توان در مسابقات نوروز به میدان رفتم/ هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جودو بازیهای بین المللی نوروز با حضور تیم های «الف»و «ب» ایران، بلاروس، افغانستان و پاکستان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و در پایان تیم جودو بلاروس عنوان قهرمانی نخستین دوره بازیهای بین المللی نوروز ویژه بانوان را کسب کرد.

مریم بربط عضو‌ تیم ملی جودو بانوان درباره نخستین دوره بازیهای بین المللی نوروز «ویژه بانوان»، اظهار داشت: این مسابقات برای نخستین بار به صورت دوره ای با حضور پنج تیم در تهران برگزار شد که تیم بلاروس عنوان قهرمانی را کسب کرد و ما با ترکیب تیم ملی «الف» نایب قهرمان نخستین دوره از این مسابقات شدیم.

دارنده مدال برنز آسیا با اشاره به شرایط فنی خوب بلاروسی ها در مسابقات نوروز افزود: فکرش را هم نمی کردیم بلاروسی ها تیم قدرتمندی را به تهران بیاورند اما دیدیم که چقدر از لحاظ فنی آماده بودند و ما هم برای رسیدن به جام قهرمان با آنها مبارزه کردیم. درواقع جنگ اصلی برای رسیدن به جام قهرمانی بین ما و بلاروس بود.

بربط در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: همه توانم را در مسابقات نوروز گذاشتم تا ایراداتم برطرف شود و برای بازیهای آسیایی آماده شوم. هدفم حضور در بازیهای آسیایی هانگژو است تا اولین مدال بانوان جودوکا در این بازیها را کسب کنم.

بربط به حضور دو تیم از ایران در مسابقات نوروز اشاره کرد و گفت: از بین ۱۰ جودوکای ملی پوش، هشت نفر برای اولین بار بود که در مسابقات بین المللی رقابت کردند و در واقع بی تجربه بودند. با اینکه برخی ملی پوشان ما ضربه فنی شدند، اما امتیازاتشان را در حالت ایستاده و بدون خاک شدن از دست دادند.

نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه بانوان از ۱۹ تا ۲۳ اسفند با حضور ۲۲ کشور در ۹ رشته به میزبانی تهران برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول