اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  خانواده

از پویش «مثل هانیه شو» جا نمانید؟!

با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن» در پویش «مثل هانیه شو» شرکت کنید و زائر کربلای معلی شوید.

از  پویش «مثل هانیه شو» جا نمانید؟!

به گزارش خبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس، چند هفته مانده است به گرامیداشت حجاب و عفاف. هفته‌ای که سال‌هاست در گرماگرم تابستان می‌آید و می‌رود، اما شاید امسال صدای آمدنش را بیشتر از سال‌های قبل می‌شنویم و دلمان می‌خواهد تا رسیدنش آستین بالا بزنیم و کاری کارستان کنیم. گروه دانشجویی «مثل هانیه» هم بی‌تفاوت ننشسته است و سعی دارد با اجرای پویشی با عنوان «مثل هانیه شو»، گامی بزرگ در راستای اجرای واجب فراموش‌شده (فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر) بردارد.

پویشی زنانه برای احیای حیا و عفاف

 «مثل هانیه» که سال گذشته و هم زمان با هفته حجاب و عفاف، با رونمایی از طرح موفق «ایستگاه های عاشقی» برای جذب دل‌های آماده بانوان ایرانی و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر،  الگوی عملیاتی موفقی را به عنوان یک کار تمیز فرهنگی در اختیار تمامی دغدغه مندان فرهنگی این حوزه در سراسر کشور قرار داد، امسال هم با پویش «مثل هانیه شو» و با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن» وارد میدان شده است. این پویش که هم زمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) آغاز شده است،تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت و قرار است علاقمندان، با هدیه دادن روسری به دوست، فامیل، همسایه، خواهر، دختر و تمام خانم های دور و برشان، ضمن کامل کردن حجاب آن ها با ارسال فیلم و یا عکس تا تاریخ 15 تیرماه به آیدی @meslehaniyeh در #ایتا ، #اینستاگرام و #بله در این پویش شرکت کنند. نا گفته نماند، به ۳ نفر از شرکت کنندگان، طی مراسمی در روز 21 تیر ماه و مقارن با روز حجاب و عفاف ،هدیه ویژه سفر به کربلای معلی و زیارت حرم حضرت اباعبدالله (ع) اهدا خواهد شد. 

به گفته «زهرا توکلی»، مسئول گروه دانشجویی «مثل هانیه»، این مجموعه به مناسبت هفته حجاب و عفاف، علاوه بر فضای مجازی، برای حضور در فضای حقیقی هم برنامه های ویژه ای دارد. «مثل هانیه» با طرحی با عنوان «یک ون لبخند»، در 8 نقطه از شهر تهران از جمله مقابل مترو حقانی، میدان بازار دوم نازی آباد، چهار راه ولیعصر(عج)، میدان هفت تیر ، دریاچه چیتگر، به مدت 4 روز و از تاریخ 18 تیر ماه، میزبان بانوان تهرانی خواهد بود و از بانوان دعوت می کند با حضور در کنار فولکس واگن های این تیم دانشجویی، از شگفتانه های خاص و هدایای ویژه بهره مند شوند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول