اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  دانشجو

روایتی از یک سفر خاص حاج قاسم به قم

وصی شهید سپهبد قاسم سلیمانی به ذکر خاطره‌ای از این شهید پرداخت و موضوع سفری که حاج قاسم به قم برای دیدن مادر شهید زین‌الدین داشت را مطرح کرد.

روایتی از یک سفر خاص حاج قاسم به قم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ محمود خالقی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران و وصی حاج قاسم در جلسه دفاع از پایان نامه‌ای که موضوع آن به پیشنهاد حاج قاسم انتخاب شده بود به ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی پرداخت.

این هم رزم شهید گفت: ششم یا هفتم دی ماه 1396 بود، ایشان خدمت مراجع قم رسیدند. قبل از آن آقای رحیم صفوی پیش حاج آقا جوادی آملی می‌روند و ایشان می‌گویند که دلشان برای حاج قاسم تنگ شده است و میخواهند حاج قاسم را ببینند. به همین خاطر حاج قاسم مترصد فرصت بود که بیایند قم و هم حاج آقا جوادی‌آملی را ببینند و هم بعضی از آقایون مراجع دیگر را هم ببینند. 

وی با بیان اینکه در همین زمان بود که حاج قاسم بحث امضا کفن را مطرح کرد، اظهار داشت: من ظهر و شب با حاج قاسم بودم و آخر شب ایشان به سمت تهران حرکت کرد که فکر می‌کنم چهار شنبه شب بود. سه چهار روز بعد (حضور ذهن ندارم ولی فکر کنم تلفنی) به من گفتند که من شنبه هم قم بودم. 

وصی شهید سلیمانی ادامه داد: همیشه وقتی حاج قاسم به قم می‌آمدند، سه چهار دقیقه هم بود پیش من می‌آمد. تعجب کردم که قم آمده است و من او را ندیده‌ام و همین اینکه الان این موضوع را دارد می‌گوید.

خالقی افزود: جای سوال بود که چرا یکی دو روز بعد آمده‌اند قم، برای چه آمده‌اند؟ گفتند که وقتی آمدم تهران مادر شهید زین الدین زنگ زد و گفت من تهران بودم چون شنیدم شما آمدید قم آمدم قم که شما را ببینم ومن هم برگشته بودم تهران و ایشان من را ندیدند. من فقط برای اینکه مادر شهید زین الدین را ببینم از تهران آمدم اینجا حتی نخواستم تو ( محمود خالقی) را هم ببینم در این سفر فقط زیارت مادر شهید زین‌الدین مهم بود. 

وی در پایان تاکید کرد: انتخابات در پیش است به همان سبک و سیاقی که حاج قاسم حضور گسترده در انتخابات را تشویق می‌کردند، با همان روش و منش مردم را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول