اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خبر داد:

پایان احداث 14 ایستگاه مترو اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر اقدامات احداث 14 ساختمان برای ایستگاه‌های مترو اصفهان به اتمام رسیده است.

پایان احداث 14 ایستگاه مترو اصفهان
علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد ایستگاه‌های پیش‌بینی شده در مسیر مترو اظهار داشت: برای مسیر 21 کیلومتری مترو اصفهان 42 ایستگاه پیش‌بینی شده و این ایستگاه‌ها در دو طرف خطوط مترو نصب می‌شود.
وی به نام‌گذاری ایستگاه متروی مقابل فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: با توجه به درخواست‌های مسئولان این اداره نسبت به این موضوع این ایستگاه به نام ایستگاه مهارت نام‌گذاری شده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب این موضوع در شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: درخواست فنی و حرفه‌ای در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا بررسی شده و در صحن علنی شورا توسط شورای نام‌گذاری به تصویب رسیده است.
وی به دلیل انتخاب این نام برای این ایستگاه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به انتخاب نام مهارت برای این ایستگاه، در آینده فرصتی برای این اداره به منظور معرفی خدمات و آموزش‌های مهارتی خود در سطح جامعه ایجاد می‌شود.
 نصر اصفهانی با اشاره به اینکه مسئولان باید در انتخاب نام‌های خیابان‌ها و ایستگاه‌های موجود در سطح شهر دقت کنند، تاکید کرد: وجه تسمیه‌ها و نام‌گذاری خیابان‌ها، ایستگاه‌ها و مکان‌های عمومی در سطح شهر باید پر‌محتوا و مسمی باشد.
وی اضافه کرد: مسئولان باید اطلاعات مناسب را نسبت به دلایل نام‌گذاری این مکان‌ها در اختیار شهروندان قرار بدهند و ارائه اطلاعات در این زمینه، آگاهی شهروندان را نسبت به این موضوع افزایش می‌دهد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به مجموع ایستگاه‌های خطوط متر اصفهان اشاره کرد و بیان کرد: 42 ایستگاه باید در دو طرف خطوط مترو اصفهان احداث شود و در حال حاضر مراحل اجرایی احداث برخی از این ایستگاه‌ها پایان یافته است.
وی با اشاره به تعداد ایستگاه‌های ساخته شده در مسیر مترو گفت: در حال حاضر اقدامات اجرایی احداث 14 ساختمان برای ایستگاه‌های مترو اصفهان به اتمام رسیده است.  
نصر اصفهانی گفت: تا‌کنون برخی از تونل‌های مترو اصفهان آماده شده و  مسئولان باید اقدامات لازم را نسبت به تکمیل این پروژه انجام بدهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول