اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان:

بوعلی سینا به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: نمایش کودک و نوجوان "بوعلی سینا" از همدان در بخش مسابقه ایران هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.

بوعلی سینا به روی صحنه می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، کارگردان این نمایش اظهار داشت: "نمایش بوعلی سینا" کار فاخری است و ما توانسته‌ایم این دانشمند را در صحنه زنده کنیم که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب خواهد بود.
نوشین بیگلریان با بیان اینکه مبنای نمایش بوعلی سینا، توجه به مقوله آموزشی تئاتر است، افزود: این نمایش با بازی مهدی چایانی در جشنواره حضور یافته است و امیدواریم مورد استقبال و حمایت مردم و مسئولان همدانی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: نمایش بوعلی سینا به داستان دختری تنبل به نام گلپونه می‌پردازد که درس نمی‌خواند و هنگامی که کتاب خود را به زمین پرتاب می‌کند، تصویر بوعلی سینا ظاهر می‌شود و همین عکس روند زندگی او را تغییر می‌دهد.
کارگردان نمایش بوعلی‌سینا همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر و تأثیرات آن بر رشد تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر می‌تواند موجب پدیدار شدن تولیدات فاخر در حوزه کودک و نوجوان شود و شور و شوق خاصی در بین کودکان و نوجوانان ایجاد کند چرا که در ایام جشنواره مخاطبان با سنین کم در سالن‌ها حضور یافته و نمایش‌های متفاوتی را می‌بینند که این موضوع بسیار اثرگذار است.
نوشین بیگلریان امسال دهمین دوره حضور خود در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را تجربه می‌کند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 20 آبان ماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول