اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خبر داد

اتمام 1000 واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی یک هزار و 650 واحد مسکن در قالب مسکن مهر در شهرستان‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن آنقلاب اسلامی آذربایجان غربی به اتمام رسیده است.

اتمام 1000 واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن آذربایجان غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر از سال 82 آغاز شده و در این راستا نیز اقدامات شاخصی در سطح استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر توسط بنیاد مسکن در 25 شهر آذربایجان غربی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا 7 هزار و 700 متقاضی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

این مسئول با اشاره به تعداد واحدهایی که عملیات اجرایی در آنها آغاز شده است، افزود: از این تعداد در 7 هزار و 500 واحد عملیاتی اجرایی آغاز شده است.

عزیزی در ادامه از پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی اماکن روستایی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این راستا روستاییان متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مزایای اجرای این طرح، اظهار داشت: کاهش مهاجرت روستاییان از روستاها به شهرها از عمده‌ترین مزایای واگذاری تسهیلات نوسازی و بهسازی اماکن روستایی است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول