اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

داماش مقابل فولاد 3 بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: داماش گیلان در مقابل فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به هماره ندارد و این مشکل‌آفرین خواهد شد.

داماش مقابل فولاد 3 بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین ناظمی عصر امروز در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: داماش گیلان در مقابل فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد و امیدواریم در این بازی با نبود این سه بازیکن مشکل به وجود نیاید.

وی با اشاره به این سه بازیکن تاکید کرد: بازیکنانی همچون علیرضا جهان‌بخش، جهانگیر عسگری و میلاد زنیدپور را در اختیار نداریم اما امیدواریم بازیکنانی که جایگزین آن‌ها می‌شوند وظایف خود را به خوبی انجام و از نام داماش دفاع کنند.

وی افزود: به لحاظ فنی مشکل خاصی نداریم و از بعد از تعطیلات نیم فصل مجددا تمرینات خود را شروع کردیم و روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کردیم اما امیدوارم تا پایان سال جاری مشکلات مالی باشگاه برطرف و بازیکنان تیم به حق و حقوقشان برسند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید تلاش کرد تا مشکل مالی در تیم برطرف شود تا مشکل به دیگر بخش‌های تیم و به ویژه فنی نفوذ نکند.

وی با بیان اینکه فولاد یکی از تیم‌های خوب کشور است و مربی بزرگی همچون جلالی در راس آن قرار دارد، گفت: تیم‌های جلالی همیشه خوب فوتبال بازی می‌کنند و فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست. فولاد یکی از سرمایه‌های کشور است که در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای پیروزی به اهواز آمده‌ایم و برای اینکه مقابل این تیم قوی به پیروزی برسیم و دست پر به گیلان برگردیم، برنامه داریم.

مربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی بین تیم‌های خوزستان و گیلان همیشه خوب و جذاب بوده است، افزود: خوزستان و گیلان دو قطب فوتبال کشور به حساب می‌آیند و همین موضوع سبب می‌شود که تماشاگران از بازی دو تیم لذت ببرند. در واقع ما به اهواز آمدیم تا از فوتبال گیلان دفاع و بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول