اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در جام حذفی قم

هما نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال هما به عنوان نماینده قم در فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

هما نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با شرکت تیم‌های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود تا چهره تیم قهرمان شناسایی شود.

در این بین استان قم دو نماینده در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دارد که در کنار تیم لیگ برتری صبای قم، تیم فوتبال هما دیگر نماینده قم در این رقابت‌هاست که با بازیکنان بومی به میدان حساس جام حذفی گام می‌گذارد.

هما در حالی نماینده قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد که به عنوان قهرمان فصل گذشته مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال حفظ اعتبار فوتبال قم در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از دو نماینده فوتبال قم خواهد بود.

تیم فوتبال هما در حالی امسال به عنوان دومین نماینده استان قم در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزاد‌سازی خرمشهر حضور می‌یابد که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم در تلاش تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم قهرمان این دوره خود را شناخت.

در جدال برای دستیابی به این مهم، تیم فوتبال همای قم با کسب برتری مقابل مبنا صنعت موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم شد تا بعد از قهرمانی در لیگ برتر، فاتح دومین جام متوالی در سال جاری فوتبال استان قم شود.

مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به کار خود پایان داد که این رقابت‌ها در سه سال اخیر بعد از سال‌ها وقفه به شکلی جدی از سر گرفته شد و هیئت فوتبال در کنار برگزاری فوتبال باشگاه‌های استان اقدام به برگزاری این رقابت‌ها کرد.

بعد از پناه‌آفرین قهرمان سال 88 و تیم فوتبال پردیس قم قهرمان سال 89، تیم فوتبال همای قم با عبور از سد تیم فوتبال مبنا صنعت موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی و رسیدن به جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها در سال 90 شد.

رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که در این مسابقات 25 تیم از لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم باشگاه‌های استان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی به شکل تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت تیم هما جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر برد.

بعد از برگزاری مراحل مختلف این مسابقات که با تدبیر هیئت فوتبال استان قم و تلاش تمام عوامل و کمیته‌های این هیئت امسال شکل منظم‌تری به خود گرفته بود، سرانجام تیم‌های فوتبال هما و مبنا صنعت به دیدار نهایی راه یافتند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که هما به برتری دست یافت.

رقابت‌های امسال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در نیمه دوم سال 91 و با شرکت تیم‌هایی از بین قهرمانان جام حذفی استان‌ها، لیگ‌های دسته اول و دسته برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول