اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی

پروژه 104 واحدی بنیاد مسکن جیرفت به متقاضیان واگذار شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت گفت: فاز دوم پروژه 148 واحدی از اعتبارات سفر رهبری در قالب 104 واحد در جیرفت به اتمام رسیده است و در قرعه‌کشی با رعایت کامل عدالت به متقاضیان اختصاص داده می‌‌شود.

پروژه 104 واحدی بنیاد مسکن جیرفت به متقاضیان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محسن مسلمی‌نیا ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی پروژه 104 واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: امروز حیات بخش اقتصادی مسکن، یکی از الزامات نرخ رشد اقتصادی هر کشور است به گونه‌ای که وضعیت مسکن نمادی از چگونگی وضعیت اقتصادی آن محسوب می‌شود.

وی وضعیت مسکن در دولت‌های نهم و دهم را دارای جایگاه بسیار خوبی ذکر کرد و افزود: توجه جدی دولتمردان به این بخش به طور فراگیر در تمام سطوح شهری و روستایی ملموس و آشکار است.

مسلمی‌نیا تصریح کرد: در همین راستا پروژه 148 واحدی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در دو فاز در شهرستان جیرفت اجرا شده است.

وی ابراز داشت: فاز اول این پروژه در قالب 44 واحد اجرا و در سال 89 به متقاضیان واگذار شده است.

مسلمی‌نیا عنوان کرد: فاز دوم آن نیز در قالب 104 واحد از سال 87 آغاز شده و در سال 90 به اتمام رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت متراژ کل پروژه را 5 هزار و 990 متر مربع ذکر کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

مسلمی‌نیا بیان داشت: این واحدها با 45 متر مربع زیربنای مفید احداث شده‌اند که با جمع مشاعات آن زیربنای کل هر واحد مسکونی 52.5 متر مربع می‌شود.

وی نوع سازه این واحدها را اسکلت فلزی جوشی خواند و اذعان داشت: 104 واحد مذکور با رعایت مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه‌های اجرایی آن با سقف کامپوزیت ساخته شده است.

مسلمی‌نیا با اشاره به اینکه حصار این پروژه دیواری با ارتفاع 1.5 متر به علاوه نرده است، خاطرنشان کرد: محوطه این سازه نیز با موزاییک و آسفالت پوشیده شده است.

وی بانک عامل پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این پروژه را بانک مسکن ذکر کرد و اظهار داشت: این بانک همکاری ویژه و تنگاتنگی در بحث پرداخت تسهیلات با بنیاد مسکن داشته‌اند.

مسلمی‌نیا تصریح کرد: تسهیلات پرداختی اختصاص یافته به هر واحد مسکونی 200 میلیون ریال بوده که به همراه آورده متقاضی برای احداث این واحدها به کار رفته است.

وی افزود: این پروژه 104 واحدی به 26 بلوک تقسیم شده است که چهار واحد در هر بلوک آن قرار دارد و در این قرعه‌کشی با رعایت کامل عدالت به متقاضیان اختصاص داده می‌‌شوند.

مسلمی‌نیا با اشاره به اینکه 10 واحد از این پروژه مسکونی به معلولان بهزیستی اختصاص یافته است، بیان داشت: هم‌اکنون 64 نفر از متقاضیان بنیاد مسکن در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

وی ابراز داشت: 30 نفر باقیمانده نیز به دلیل واجد شرایط نبودن در این قرعه‌کشی شرکت داده نشده‌اند، اما پس از تکمیل مدارک مورد نیاز در قرعه‌کشی جداگانه بقیه واحدهای مسکونی این پروژه به آنها اختصاص می‌یابد.

به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی پروژه 104 واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت با حضور برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مهندسان و ناظران این پروژه و متقاضیان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول