اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

ادارات سمنان کاستی‏های مسکن مهر را جبران کنند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: ادارات استان سمنان باید کاستی‏هایی که در طرح مسکن مهر وجود دارد، را جبران کنند.

ادارات سمنان کاستی‏های مسکن مهر را جبران کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر در جلسه مسکن مهر استان سمنان که با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی، پیمانکاران و انبوه‏سازان در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مسکن مهر وقت زیادی گذاشته‏ایم و از این خشنود هستیم که جوانان سمنانی صاحب‏خانه شده‏اند و امیدواریم که این امر ذخیره آخرت ما شود.

وی خاطرنشان کرد: باید پیشرفتی را که در مسکن مهر سمنان در سطح کشور داشته‏ایم، حفظ کنیم.

رهی بر لزوم پاسخ‌گویی مناسب به مردم در بحث مسکن مهر تأکید کرد و گفت: تمام توان خود را برای کسب رضایت مردم به کار بسته‏ایم، اما متأسفانه برخی از دستگاه‏ها و ادارات در این خصوص کوتاهی کرده‌اند که باید با تمام تلاش کاستی‏هایی که موجب نارضایتی مردم شده است را در اسرع وقت جبران کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمام مشکلات شهرستان‏های استان باید در فرمانداری‏ها حل و فصل شود، بیان کرد: فرمانداری‏ها و اداره‏های تعاون شهرستان‏ها بخش پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع را به طور فعال و مستمر در اداره خود مستقر کنند تا مردم شهرستان‏های مختلف برای حل مشکلات خود به ادارات شهرستان مراجعه نمایند.

رهی افزود: این اقدام باید انجام شود تا ما نیز تمام‌وقت استانداری سمنان را فقط صرف مسکن مهر نکنیم و بتوانیم در ظرفیت‏های دیگر استان ورود پیدا کرده و زیرساخت‏های لازم را برای توسعه و پیشرفت استان سمنان در بخش‏های صنعت، کشاورزی، گردشگری و اشتغال فراهم آوریم.

پرهام جان‏فشان‏عراقی، معاون عمرانی استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: فراهم کردن محیط پاکیزه و سالم از وظایف ما به حساب می‏آید، از این‌رو باید با جمع‏آوری زباله‏های ساختمانی که در اطراف سایت مسکن مهر وجود دارد و محوطه‏سازی زیبا و مناسب زمینه‏های رضایت هر چه بیشتر مردم را محقق سازیم.

در پایان جلسه، پیمانکاران و انبوه‏سازان مسائل و مشکلاتی که در سایت مسکن مهر وجود دارد را بیان کردند و استاندار سمنان دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول