اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تهران

بیشترین مسکن خودمالکی کشور به مازندران اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: در سال جدید مازندران پس از استان تهران، بیشترین سهم مسکن خودمالکی در کشور را به دست آورده است.

بیشترین مسکن خودمالکی کشور به مازندران اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد غفاری عصر امروز در کارگروه مسکن مهر آمل با اشاره به اینکه مازندران در آغاز اجرای طرح‌های مسکن مهر در کشور در زمره استان‌های پیشرو نبود، یادآور شد: کمبود زمین و منابع اعتباری موجب کندی روند پروژه‌های مسکن مهر شده بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سهمیه مازندران در بخش خودمالکی از مرز 50 هزار واحد گذشت، افزود: در سال جدید نیز مازندران بیشترین سهم مسکن مهر خودمالکی در کشور را به دست آورده است.

غفاری با تاکید بر اینکه در سال 91، 52هزار واحد مسکن مهر خودمالکی در مازندران احداث می‌شود، گفت: در این بخش آمل رتبه دوم را در استان مازندران دارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل6 هزار و 850 واحد مسکن مهر در حال ساخت است، اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار و 795 واحد خودمالکی هستند.

غفاری با اشاره به اینکه مسکن مهر موجب اثرگذاری در قیمت زمین و مسکن شده است، بیان کرد: افزایش رونق مسکن مهر موجب شده که قیمت زمین و مسکن در مازندران کمترین تغییرات را نسبت به سایر استان‌های کشور داشته باشد.

معاون سازمان مسکن و شهرسازی مازندران با تاکید بر اینکه در بخش نظارت بر اجرای پروژه‌های مسکن مهر نیز این امر در چارچوب قوانین تعریف شده صورت می‌گیرد، گفت: نظارت مستقیم بر پروژه‌های مسکن مهر به خوبی صورت می‌گیرد و برخوردهای لازم با متخلفان در حال انجام است.

انتهای‌ پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول