اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌‌استاندار فارس:

‌هوشمندسازی مدارس فارس ‌با ‌سرعت بیشتری پیگیری شود‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: فرآیند هوشمندسازی مدارس فارس باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

‌هوشمندسازی مدارس فارس ‌با ‌سرعت بیشتری پیگیری شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در همایش مدیران کل و روسای دستگاه‌های اجرایی این استان که با موضوع هوشمندسازی مدارس در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد، خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان فارس برای اجرای بهتر این طرح شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با قدردانی از مدیران آموزش و پرورش فارس به دلیل پیگیری برای اجرای دستور هیئت دولت در زمینه هوشمندسازی مدارس، ابراز داشت: تصمیم هیئت دولت در زمینه هوشمندسازی مدارس، پس از طی شدن فرآیندی است که شامل شناخت موضوع، بررسی دیدگاه‌های آموزشی مقام معظم رهبری، نگاه به اسناد بالادستی از جمله سند چشم‌انداز کشور در سال 1404 و دیگر سندهای آموزشی بوده که در نهایت تبدیل به یک تصمیم، در سیستم اداری شده است.

فیروزآبادی با اشاره به این که هوشمندسازی کلاس‌های درس، ضرورتی جدی برای تامین آینده فرزندان و دانش‌آموزان این استان است، افزود: دستگاه‌های اجرایی فارس باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، تلاش کنند مدارس این استان به جدیدترین و بهترین امکاناتی که در زمینه آموزش هوشمند وجود دارد، مجهز شوند.

وی حوزه آموزش و پرورش را مقوله‌ای بسیار حیاتی و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: تامین شرایط مناسب برای آموزش بهینه دانش‌آموزان، باید دغدغه تمام مدیران و برنامه‌ریزان استان باشد؛ چراکه سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش و پرورش موجب تضمین رشد و شکوفایی کشور در آینده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب استان فارس در زمینه فناوری اطلاعات، بیان کرد: در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان فسا در استان فارس یکی از 14 شهرستان در کل کشور بود که انتخابات در آن به صورت مکانیزه برگزار شد و در دور دوم انتخابات نیز شهرستان شیراز تنها کلان‌شهری بود که انتخابات را به صورت مکانیزه برگزار کرد.

فیروزآبادی با تاکید بر برگزاری بسیار مطلوب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان، ادامه داد: انتخاب استان فارس به عنوان پایلوت در برگزاری انتخابات مکانیزه، ناشی از شناخت مسئولان و برنامه‌ریزان کشور در مورد توانائی‌های فارس در زمینه فناوری اطلاعات است.

در این جلسه محمدحسین روزیطلب مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، فرآیند تعلیم و تربیت را بزرگ‌تر از حوزه مسئولیت این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی این استان باید در راستای تامین بهترین شرایط آموزشی برای فرزندان فارس، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول