اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی ایلام خبر داد

شرکت هنرمندان ایلامی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: هنرمندان ایلامی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی شرکت می‌کنند.

شرکت هنرمندان ایلامی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حمید بختیاری ظهر امروز در حاشیه نشست سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی اظهار داشت: استان ایلام دارای هنرمندان فراوانی در حوزه تولید صنایع دستی است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی برای ترغیب و تشویق این قشر فرهیخته و زحمتکش برنامه‌هایی را به مناسبت روز جهانی صنایع دستی تدوین و طراحی کرده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این دستگاه اجرایی شرکت هنرمندان ایلامی در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی بین‌المللی است.

 

بختیاری تصریح کرد: افزون بر این اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام برنامه‌های دیگری از جمله معرفی صنایع دستی ایلام با استفاده از روش‌های مختلف تدوین و طراحی کرده است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده ولی فقیه در استان ایلام قرار است هنرهای سنتی و صنایع دستی استان از طریق ائمه جمعه‌ تمام شهرستان‌ها با هدف بسترسازی و گرایش جوانان به اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی معرفی شود.

وی ادامه داد: افزون بر این فروشگاه‌های صنایع دستی استان ایلام محصولات صنایع دستی را بین 20 تا 30 درصد تخفیف در معرض فروش علاقه‌مندان هنرهای دستی هنرمندان استان ایلام می‌گذارند.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه‌ها با هدف فروش صنایع دستی با ارائه تخفیف ویژه به منظور حمایت از تولید ملی و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در استان ایلام اجرایی و محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول