اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در ماه جاری صورت می‌گیرد

رونمایی از بازارچه الکترونیکی صنایع دستی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برای نخستین بار در ماه جاری از بازارچه الکترونیکی صنایع دستی این استان رونمایی می‌شود که از گام‌های موثر در فروش صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران فارس است.

رونمایی از بازارچه الکترونیکی صنایع دستی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این اداره کل به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی در فارس پرداخت.

وی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل می‌توان به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی اشاره کرد که از 17 تا 23 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود و تلاش داریم تا با تمام قدرت در آن شرکت کنیم.

فعالی با اشاره به اهمیت شرکت و برپایی نمایشگاه‌ها در حوزه صنایع دستی گفت: در همین راستا ارگ کریم‌خانی در شهر مقدس شیراز از 19 تا 26 خرداد ماه جاری میزبان نمایشگاه تولید زنده صنایع دستی هنرمندان این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: بیستم خرداد ماه سال جاری در نشستی تخصصی و با حضور مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های صنایع دستی کشور، مبحث صادرات و راه‌های مناسب صادرات محصولات صنایع دستی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فعالی ادامه داد: طی مراسمی در 25 خرداد ماه جاری از فعالان حوزه صنایع دستی و هنرمندان دریافت کننده نشان ملی برتری و مرغوبیت محصولات صنایع دستی کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری تجلیل می‌شود.

این مسئول با تأکید بر معرفی صادرات محصولات صنایع دستی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار در 21 خرداد ماه جاری همزمان با شروع کلاس‌های رایگان آموزش صنایع دستی در فارس از بازارچه الکترونیکی صنایع دستی این استان نیز رونمایی می‌شود که از گام‌های موثر در فروش صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران فارس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی در دو گروه کودک و نوجوان با موضوع صنایع دستی در 26 خرداد ماه جاری و در ارگ کریم خانی، همچنین مسابقه پیامکی با عنوان صنایع دستی با همکاری صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی صنایع دستی در فارس است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول