اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری:

بازیکنان خوبی را روانه لیگ برتر فوتبال ساحلی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور بازیکنان خوبی را جذب کردیم.

بازیکنان خوبی را روانه لیگ برتر فوتبال ساحلی می‌کنیم

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای شرکت در لیگ مشکل خاصی نیست و با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی روانه مسابقات می‌شویم.

وی یادآور شد: تمرین آمادگی این تیم در حال حاضر با حضور بازیکنان و مربیان در ساری پیگیری می‌شود تا با آمادگی بیشتر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یابد.

هوشیار از حضور بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه در لیگ خبر داد و  گفت: در سال جاری در کنار بازیکنان جوان و جویای نام بازیکنان با تجربه‌ای همچون افشین امیدی، مهدی کاردگر، صادق باقریان، حبیب منتظری و محمود علیجانی در ترکیب تیم قرار دارند.

مدیرعامل و سرمربی تیم فائزکاران فرح آباد ساری از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی چهارجانبه در ساری خبر داد و تصریح کرد: مسابقه چهارجانبه یادواره سرداران شهید به میزبانی این تیم در ساحل فرح آباد برگزار می‌شود.

هوشیار گفت: این مسابقات که روزهای هشتم تا نهم تیر به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود با حضور چهار تیم شهرداری تبریز، ملوان بندرانزلی، مهران بندر گز و فائزکاران ساری است.

وی در ادامه افزود: سال گذشته با بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر حضور یافتیم و با کمترین هزینه و بودجه نتیجه خوبی را کسب کردیم.

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران ساری بیان داشت: این تیم با هزینه‌های شخصی و خصوصی در این چند سال وارد لیگ شده که در فصل جدید هم همچون سال‌های گذشته با اعتبار و هزینه شخصی وارد لیگ می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول