اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به شرایط حاکم بر منطقه

شکست دشمنان انقلاب اسلامی حتمی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فارسان گفت: با توجه به مسائل سیاسی روز و حاکم بر منطقه، شکست دشمنان انقلاب اسلامی حتمی است.

شکست دشمنان انقلاب اسلامی حتمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مقدماتی سرگروه‌های صالحین در  فارسان، اظهار داشت: مبارک رمضان، این ماه پر خیر و برکت ماه استغفار و بندگی خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه در این ماه درهای رحمت و برکت خداوند متعال بر روی همگان باز است و شیطان در زنجیر است، گفت: باید از این ماه با عظمت برای کسب معنویت بهره برد و با قرآن و مفاهیم آن انس بیشتر گرفت.

سعیدی با اشاره به مسائل سیاسی روز و حاکم بر منطقه، شکست دشمنان انقلاب اسلامی را حتمی دانست و افزود: طبق آیات و روایات همیشه حق بر باطل پیروز است به شرطی که در این راستا مجاهدت‌ها و کوشش‌هایی انجام پذیرد و این مجاهدت‌ها همان افزایش بصیرت و عمق بخشی به معنویات و اعتقادات انسانهاست.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: در پس پرده این جنگ نرم، افکار و عقاید خبیثی مخفی است که در راستای بی‌هویت و سست کردن پایه‌های اعتقادی و قلبی جوانان این مرز و بوم است.

سعیدی شجره طیبه صالحین را در راستای عمق بخشی و بصیرت افزایی در بسیجیان دانست و گفت: این طرح بر اساس منویات مقام معظم رهبری تشکیل و در این راستا تاکنون موفق عمل کرده و توانسته با تشکیل این حلقه‌ها بسیاری از جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمن ایمن سازد.

وی در ادامه با بیان اینکه محورهای شایستگی پاسداری مسیر عزت را فرا روی انسان قرار می‎دهد، گفت: حرکت کردن دراین راستا حرکت کردن موجب سربلندی می‎شود.

فرماهده سپاه فارسان با اشاره به تلاش دشمنان در رویارویی با ایران، گفت: بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند و امروز دشمن از حرکت جهادی و اشاعه فرهنگ بسیجی  در جامعه سخت نگران است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول