اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

صوت قطار تا قبل از اتمام دولت دهم شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: پروژه راه آهن جوین اسفراین با موافقت مشاور ویژه رئیس جمهور در طرح ماندگار قرار گرفت.

صوت قطار تا قبل از اتمام دولت دهم شنیده می‌شود

محمود احمدی‌بیغش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه مقرر شد تا با تزریق اعتبارات بیشتر این پروژه تا قبل از اتمام دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه راه آهن جوین اسفراین و بجنورد از مهم‌ترین مصوبات سفر سوم دولت به خراسان‌شمالی است، اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل این پروژه یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه در استان فراهم شود.

به گزارش فارس خراسان‌شمالی تنها استان در کشور بوده که از خطوط ریلی حمل و نقل بی‌بهره است. 

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی همچنین ساختمان در دست احداث استانداری، کنارگذر شمالی فاروج ،مجتمع آموزش عشایر در مانه و سملقان، طرح راه‌سازی محور جاجرم میامی را از دیگر پروژه‌های برشمرد که در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با قرار گرفتن این پروژه‌ها در طرح مهر ماندگار، شمار پروژه‌های مشمول این طرح در استان به 34 مورد افزایش یافت.

استاندار خراسان شمالی همچنین از بهره برداری پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در چهار قطعه به طول 145 کیلومتر در خرداد سال آینده خبر داد.

وی گفت: این پروژه از طرح‌های مهر ماندگار بوده که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول