اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

داوران تاثیرگذار در نتایج بازی فوتبال طبق آیین‌نامه تنبیه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به وجود آیین‌نامه در مورد اشتباهات تاثیر گذار داوران فوتبال در نتیجه بازی گفت: با داوران بر اساس این آیین‌نامه برخورد می‌شود.

داوران تاثیرگذار در نتایج بازی فوتبال طبق آیین‌نامه تنبیه می‌شوند

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در چند بازی از لیگ برتر فوتبال اشتباهات داوران در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده است، ابراز امیدواری کرد، این روند ادامه پیدا نکند.

وی از برگزاری کلاس‌های توجیهی قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر برای داوران خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری این کلاس‌ها انتظارات از جامعه داوری بالاست.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال جاگیری نادرست، عدم تمرکز، مشکلات شخصی و جا ماندن از صحنه را از دلایل اشتباهات داوری اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد چگونگی برخورد با داورانی که اشتباهات تاثیر گذار در نتیجه بازی داشته باشند، گفت: با داورانی که اشتباهات فاحش داشته باشند طبق آیین‌نامه موجود در کمیته داوران برخورد می‌شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از وجود آئین‌نامه در مورد اشتباهات داوری تاثیر گذار خبر داد و افزود: با داورانی که اشتباهات فاحشی داشته باشد بر اساس این آیین‌نامه برخورد می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح استان زنجان تصریح کرد: مسابقات جام رمضان سال جاری بسیار پررونق‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی از همکاری ارگان‌های دولتی به ویژه استانداری زنجان در برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری هیئت فوتبال در سالن ورزشی استانداری زنجان برگزار می‌شود.

اصفهانیان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال برای کارکنان شهرداری زنجان در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: این مسابقات در سالن دادگستری زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان برای پیشکسوتان فوتبال باشگاه‌های استان را از دیگر مسابقاتی اعلام کرد که توسط شرکت شیر پگاه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان اضافه کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان برای ادارات و شرکت‌ها نیز توسط هیئت فوتبال استان زنجان در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سال‌های گذشته در برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان دستجات آزاد گفت: به دلیل عدم پاسخگویی این تیم‌ها، مسابقات دستجات آزاد در سال جاری برگزار نمی‌شود.

اصفهانیان به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان‌های تابعه استان اشاره و تصریح کرد: مسئولان هیئت فوتبال در محل‌های برگزاری این مسابقات حضور می‌یابند تا ضمن تشویق برگزار کنندگان، کمک‌هایی نیز به هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها انجام دهند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار، ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها در انعکاس رویدادها ادامه داد: رسانه‌ها در واقع صدای مسئولان هستند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول