اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره خبر داد

فعالیت 4 آموزشگاه شاهد در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: چهار آموزشگاه شاهد در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4 آموزشگاه شاهد در شهرستان خرم‌دره

احمد بختیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه هشت آموزشگاه متوسطه تا پیش از دولت نهم در خرم‌دره احداث شده بود، اظهار داشت: تاکنون در دولت‌های نهم و دهم تعداد هشت آموزشگاه متوسطه احداث شده است.

وی افزود: شش مورد آموزشگاه ابتدایی و همچنین دو آموزشگاه راهنمایی نیز در دولت‌های نهم و دهم در شهرستان خرم‌دره احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم هیچ نمازخانه‌ای در مدارس شهرستان خرم‌دره احداث نشده بود، ابراز داشت: دردولت‌های نهم و دهم پنج نمازخانه در مدارس خرم‌دره احداث شده است.

وی به سالن‌های ورزشی خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم فقط دو سالن ورزشی داشتیم که طی هفت سال گذشته سه سالن ورزشی دیگر نیز احداث شده است.

بختیاری با بیان اینکه مرکز استعدادهای درخشان متوسطه تا پیش از دولت‌های نهم و دهم در خرم‌دره وجود نداشت، گفت: طی هفت سال گذشته دو مرکز استعدادهای درخشان متوسطه فعالیت خود را در خرم‌دره آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تا پیش از دولت نهم هیچ آموزشگاه شاهدی در خرم‌دره وجود نداشت ولی در حال حاضر چهار آموزشگاه شاهد در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره اضافه کرد: تا پیش از دولت نهم هیچ آموزشگاه خاص قرآنی در خرم‌دره نبود ولی طی سال‌های گذشته شاهد فعالیت دو مدرسه خاص قرآنی در خرم‌دره هستیم.

وی با بیان اینکه تا پیش از دولت نهم هیچ مدرسه‌ای در شهرستان خرم‌دره هوشمند سازی نشده بود، گفت: در حال حاضر 25 درصد مدارس خرم‌دره هوشمند سازی شده‌اند.

بختیاری افزود: در هفت سال گذشته دو باب سالن چند منظوره در خرم‌دره احداث شد که این امر تا پیش از دولت نهم وجود نداشت.

وی تصریح کرد: تا پیش از دولت نهم هیچ مدرسه‌ای در شهرستان خرم‌دره به گرما تاب تجهیز نشده بودند ولی این امر در دولت‌های نهم و دهم 23 دستگاه بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول