اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز ملایر خبر داد

بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت ملایر از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر از بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت شهرستان ملایر از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت ملایر از نعمت گاز

صحبت‌الله نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه طی هفت سال گذشته عملکرد اداره گاز در شهرستان ملایر دو برابر شده است، افزود: در حال حاضر مشترکین کل این مرکز 76 هزار و 710 نفر هستند و این در حالی است که این میزان در پایان سال 84 حدود 41 هزار و 779 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از کل روستاهای شهرستان 122 روستا دارای گاز بوده است، اظهار داشت: 23 روستا نیز در دست اقدام و 30 روستای دیگر نیز دارای قرارداد و اولویت برنامه کاری هستند.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر تصریح کرد: تا پایان سال 84 تنها 26 روستای ملایر دارای نعمت گاز بودند که این رقم امروز به درصد بالایی رسیده است.

وی از افزایش دو برابری تعداد انشعابات روستایی و شهری ملایر از سال 84 تا کنون خبر داد و گفت: در سال 84 حدود 19 هزار و 256 متر طول انشعاب شبکه‌های شهری بوده و در حال حاضر این میزان به 28 هزار و 556 متر افزایش یافته است.

نجفی عنوان داشت: این میزان در انشعابات روستایی نیز7 هزار و 340 انشعاب بوده که در سال 91 این رقم به 76 هزار و 710 انشعاب افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: با گازرسانی به 23 روستا تا دهه فجر امسال علاوه بر 122 روستای برخوردار از نعمت گاز در ملایر جمعیت بهره‌مند از گاز در شهرستان ملایر به 99 درصد خواهد رسید.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر در ادامه بر مصرف بهینه گاز تأکید کرد و گفت: نحوه استفاده صحیح، رعایت نکات ایمنی، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها در پویایی اقتصاد کشور نیز آثار مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول