اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون:

زمینه‌های آموزشی برای درخشش دانش‌‌آموزان بوشهری فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون گفت: در سال تحصیلی جدید باید زمینه‌های آموزشی و فرهنگی را برای درخشش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان فراهم کنیم.

زمینه‌های آموزشی برای درخشش دانش‌‌آموزان بوشهری فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون مسعود محمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش بردخون با اشاره به اقدام موهن اخیر مستکبران در اهانت به پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: موج بیداری اسلامی تا حدودی خاموش شده بود که وقتی اهانت به پیامبر اعظم (ص) از طرف نظام سلطه جهانی در دستور کار قرار گرفت و بار دیگر خیزش مسلمانان، جهان را دگرگون کرد.

وی افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و نظام 3-3-6 در نظام آموزشی کشور، فضاهای آموزشی و نیروی انسانی در سه مقطع در بردخون ساماندهی شده است و عوامل اجرایی و کادر مدارس، آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون به جذب کمک از ادارات برای هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیئت دولت هر اداره در هر شهرستان باید یک مدرسه را هوشمند‌سازی کند.

محمدپور تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید باید زمینه‌های آموزشی و فرهنگی برای درخشش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان در استان فراهم کنیم.

وی گفت: حجم کارهای انجام شده در دولت‌های نهم و دهم با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست و کارهای بسیار بزرگی به اقرار همه افراد منصف در راستای تحولی شگرف در نظام آموزش و پرورش استان بوشهر انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز که در این نشست حضور داشت گفت: با تعامل و هماهنگی کارشناسان و تصمیم‌گیران آموزش و پرورش استان بوشهر و با انتقال نیروهای جدید، حق‌التدریس و جذب نیروهای نهضت سوادآموزی کمبودی در زمینه نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در بردخون وجود ندارد.

حسین مصلحی‌پور از آماده بودن کتب درسی در بردخون خبر داد و گفت: کتب درسی در حال توزیع و یا آماده توزیع هستند و تا اول مهر تمام دانش‌آموزان کتب خود را دریافت کرده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: از روز اول مهر ماه به طور رسمی پایه ششم ابتدایی با شروع سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول