اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اختصاص 1.9 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال یک میلیارد و 937 میلیون تومان بودجه از اعتبارات استانی به آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد اختصاص داده‌ایم.

اختصاص 1.9 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 15 هزار و 690 دانش‌آموز در سامانه مدارس شهرستان ثبت‌‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: امسال یک هزار و 539 نفر نیروی انسانی و فرهنگی در سطح 192 واحد آموزشگاه شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش اسدآباد از لحاظ کیفیت و اجرای برنامه‌ها و مصوبات رتبه برتر استان را دارا است، تصریح کرد: با برگزاری چهار جلسه شورا در شهرستان 35 مصوبه داشتیم که 30 مورد مصوبات اجرایی شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز از تخریب برخی مدارس در منطقه چهاردولی اسدآباد خبر داد و گفت: می‌طلبد که مسئولان بیش از پیش به تعمیر و تجهیز مدارس بپردازند چرا که این مدارس به عنوان بیت‌المال مطرح هستند.

بهروز نعمتی از ملاقات با وزیر آموزش و پرورش خبر داد و افزود: مسئولان و اعضای شورای آموزش و پرورش باید با دادن طرح، برنامه و اعلام مشکلات در حوزه آموزش و پرورش ما را برای گرفتن دستورات خوب از وزیر کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید بخش پیرسلمان و شهر آجین بیشتر در سیستم اداری مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: با توجه به نوپا بودن شهر آجین باید امکانات و توجهات بیشتری به این بخش و شهر کنیم چرا که استعدادهای خوبی در این بخش وجود دارد که موجب شکوفایی و پویایی شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی‌مجد با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: مسئولان باید زمینه نشاط و تلاش را برای فرهنگیان و دانش‌آموزان مهیا کنند چرا که این امر موجب شکوفایی، بالندگی و پویایی جامعه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز با ابراز نگرانی از عدم تحویل مدارس در حال نوسازی و ساخت از سوی اداره کل تخریب و نوسازی مدارس استان همدان، گفت: تا اول مهرماه امسال شش مدرسه از سوی نوسازی باید تحویل آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد شود که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیستند و ما نگران تحویل دادن آنها در اول مهرماه هستیم.

جعفر دهبانی‌بصیر همچنین تصریح کرد: تعداد 14 کلاس پیش ساخته را اداره کل تخریب و نوسازی استان تحویل داده که زیرساخت‌های آنها انجام نشده است و این درحالی است که مسئولان این اداره توجه به زیرساخت‌ها را وظیفه خود نمی‌دانند.

وی از اجرای فعالیت‌های مختلف در 22 مدرسه در قالب طرح هجرت در سال جاری خبر داد.

دهبانی‌بصیر در پایان سخنانش برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، بیان خاطرات رزمندگان از جنگ برای دانش‌آموزان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح مدارس اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول