اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

بیش از 60 هزار انشعاب گاز در بوشهر نصب شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در حال حاضر 60 هزار و 500 انشعاب گاز در شهرها و روستاهای این استان نصب شده است.

بیش از 60 هزار انشعاب گاز در بوشهر نصب شده است

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با حمایت‌های مسئولان و اختصاص اعتبارات لازم در کنار تخصص و تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم شرکت گاز، روند گازرسانی در استان بوشهر تسریع شده است.

وی افزود: گازرسانی از آرزوهای دیرینه مردم استان بوشهر بود که این امر در دولت‌های نهم و دهم محقق شده و روند خوبی را نیز دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به سه شهر و 62 روستای این استان در دست اجرا است.

حسینی افزود: شهرهای مذکور شامل دالکی، امام حسن و بردخون بوده که از این میان دو شهر دالکی و امام حسن در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

وی تصریح کرد: با اجرای این عملیات، بالغ بر 3 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و این اقدامی تحسین‌برانگیز برای خدمت به مردم است.

حسینی یادآور شد: عملیات گازرسانی در بسیاری از نقاط استان در دست اجرا است که از آن جمله می‌توان به چاه عربی، دویره، چاه‌کوتاه، چاه خانی، احمدی، گرگور، خوش مکان و... اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: اجرای عملیات گازرسانی در روستاهای فوق از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و  تعدادی از این روستاها به زودی گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تاکنون گازرسانی به 93 شهر و روستای استان بوشهر اجرا شده و بالغ بر 600 هزار و 500 انشعاب نیز در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه و نیز 294 کیلومتر خط انتقال در سطح استان اجرا شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای این میزان شبکه 26 شهر و 67 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و علاوه بر آن عملیات گازرسانی در بسیاری از شهرها و روستاهای دیگر استان نیز در دست اجرا است.

حسینی در این ارتباط متذکر شد: در حال حاضر قریب به 79 درصد از شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند که این میزان در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول