اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز همدان:

عملیات گازرسانی به 155 روستای همدان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: 681 روستا از کل یک هزار و 82 روستای استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 155 روستا نیز در دست انجام است.

عملیات گازرسانی به 155 روستای همدان در حال انجام است

حسین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر کل 29 شهر استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی گفت: 681 روستا از کل یک هزار و 82 روستای استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 155 روستا نیز در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نرخ جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در شهرهای استان همدان را 99.5 درصد، میزان خانوارهای روستایی برخوردار را 85.2 درصد و نرخ کل خانوارهای شهری و روستایی استان را 93.8 درصد اعلام کرد.

به گفته وی در پنج ماه امسال 10 هزار و 175 اشتراک جدید پذیرش شده که تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان را به 432 هزار و 531 مصرف‌کننده رسانده است.

محمدی در مورد گاز مصرفی در استان نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا شهریورماه 741 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان همدان مصرف شده است.

وی به وجود 970 کیلومتر خطوط انتقال گاز طبیعی در استان اشاره کرد و افزود: 2.58 کیلومتر خطوط انتقال طی پنج ماه نخست امسال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان اضافه کرد: با همت و تلاش مجموعه دست‌اندرکاران عرصه خدمتگزاری در صنعت گاز تاکنون رقم جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی در استان همدان به سقف یک میلیون و 633 هزار نفر رسیده که حدود 43 هزار نفر آن مربوط به پنج ماه امسال است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول