اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 20 نهاد فرهنگی برگزار می‌شود

اجرای طرح قرآنی تسنیم در قم

خبرگزاری فارس: طرح قرآنی تسنیم شامل مسابقات مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نهادهای فرهنگی استان قم اجرا می‌شود.

اجرای طرح قرآنی تسنیم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، نخستین جلسه این طرح روز گذشته با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار و در این جلسه پیرامون چگونگی و زمان برگزاری این مسابقات و آیین‌نامه اجرای آن تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی مسئول دارالقرآن الکریم استان قم در این جلسه به تشریح اجرای طرح قرآنی تسنیم پرداخت و گفت: این طرح با حضور 20 دستگاه و نهاد فرهنگی در نیمه دوم آبان ماه و با مشارکت کارکنان این دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح تسنیم نخستین برنامه‌ای است که با هماهنگی شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور و سازمان دارالقرآن الکریم ویژه کارکنان مراکز فرهنگی وابسته به دولت و دفتر مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عظیمی حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن کریم را از رشته‌های این طرح ذکر کرد و افزود: بخش حفظ قرآن در پنج رشته حفظ یک جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار می‌شود، بخش مفاهیم شامل سوره انفال ویژه برادران و سوره نور ویژه خواهران و بخش قرائت شامل قرائت تحقیق ویژه برادران و قرائت ترتیل ویژه خواهران و برادران است.

به گفته مسئول دارالقرآن الکریم قم در هر رشته قرآنی به سه نفر برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا و نفرات برتر برای مرحله کشوری این مسابقات که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود به ستاد مرکزی معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام عظیمی تاکید کرد: تمام مدیران و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی نهادهای فرهنگی استان می‌توانند از طریق سایت تلاوت به آدرس اینترنتی http://www.telavat.com در طرح تسنیم ثبت‌نام و شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول