اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور مجوز تأسیس پردیس بین‌المللی دانشگاه بناب

دانشگاه بناب دانشجوی خارجی می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بناب گفت: با صدور مجوز تأسیس پردیس بین‌المللی دانشگاه بناب، امکان جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه فراهم شد.

دانشگاه بناب دانشجوی خارجی می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، قربانعلی حقیقت‌دوست نماینده مردم بناب در مجلس و همچنین استاندار آذربایجان‌شرقی به خاطر صدور مجوز انتقال سند 47 هکتاری سایت جدید به نام دانشگاه بناب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: دومین سایت دانشگاه بناب شامل 47 هکتار زمین و دارای 3 هزار و 500 متر مربع ساختمان اداری است که مسئولان شهرستان باید در خصوص انتقال سند آن به نام دانشگاه اهتمام لازم را داشته باشند.

حقیقت‌دوست ادامه داد: با انتقال سند سایت جدید به نام دانشگاه، 100 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات ساختمانی در سایت جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه بناب از شهردار و شورای اسلامی بناب خواست در بحث آماده‌سازی، این دانشگاه را کمک کنند و ایجاد سرویس‌های تاکسیرانی در این مسیر نیز از ضروریات است.

وی گفت: هم‌اکنون این دانشگاه دارای 18 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراست.

حقیقت‌دوست اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید با پذیرش 450 دانشجوی جدید تعداد دانشجویان این دانشگاه به یک‌هزار و 900 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول