اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

هم‌افزایی دانشگاه‌ها برای پیشبرد فرهنگ ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبیک هم‌افزایی مسئولان و کارشناسان مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های این شهرستان را برای پیشبرد امور فرهنگی ضروری دانست.

هم‌افزایی دانشگاه‌ها برای پیشبرد فرهنگ ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک گفت: مسئولان و کارشناسان مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها از نزدیک با مسائل فرهنگی و بازتاب مسائل در جامعه آشنا هستند و به طور ملموس مشکلات فرهنگی را احساس می‌کنند که ضروری است در شورای فرهنگ عمومی دعوت شوند تا از نظرات و پیشنهادات راهبردی آنان در مسائل مختلف فرهنگی این شهرستان استفاده کرد.

وی افزود: با همکاری مسئولان فرهنگی، اساتید شاخص دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی می‌توان در زمینه امور فرهنگی به نتایج مؤثرتر و مطلوب‌تری دست یافت.

این مسئول ادامه داد: اگر منویات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پیاده شود آثار آن بر گستره جامعه اشاعه می‌یابد و تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک بیان کرد: اگر در مرحله پیش‌بینی مشکلات را به خوبی پیش‌بینی و عوامل پیشگیری را به خوبی شناسایی کنیم دیگر نیازی به مرحله مقابله نداریم و هزینه کمتری را شاهد خواهیم بود.

اسفندیاری آسیب‌شناسی تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در زمینه آسیب‌شناسی تهاجم دشمنان علیه نظام اعم از تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌توان به نتایج مثبت و دست‌یافتنی در کوتاه‌مدت دست یافت.

وی اذعان کرد: مسئولان نباید بگذارند بین دانشگاه و صنعت گسستی ایجاد شود.

این مسئول بر روشنگری مردم در زمینه مسائل و مشکلات روز تأکید کرد و گفت: اگر نخبگان جامعه در زمینه مسائل اقتصادی روز کشور، مردم را روشنگری کنند مردم مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهند گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی را باید در دو بخش درازمدت و کوتاه‌مدت تقسیم کرد، گرچه مسائل فرهنگی به طور ذاتی در درازمدت بازدهی مناسبی دارند، ولی باید با برنامه‌ریزی مدون و کوتاه‌مدت د‌ر مسائل فرهنگی تحولی را ایجاد کرده و در اسرع وقت به نتیجه مطلوب آن دست یافت.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول