اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد:

دشمن از افزایش جمعیت جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: دشمن از افزایش جمعیت جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند.

دشمن از افزایش جمعیت جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی صبح امروز در نشست مسئولان سعدآباد با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: محرم یکی از غنایمی است که جامعه اسلامی در اختیار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در تعبیری می‌فرمایند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و این مهم خود تاکیدی بر نقش محوری ایام محرم در تبیین و زنده‌ ماندن فرهنگ غنی اسلامی در جامعه دارد.

جمالی بیان داشت: در روزهای گذشته همایش طلایه‌داران تبلیغ با موضوع محرم، فرصت‌ها و وظایف و با هدف آماده‌سازی هیئت‌های مذهبی، روحانیون و مداحان در ایام محرم برگزار شده و در این نشست بررسی‌های لازم به‌منظور برگزاری برنامه‌های محرم به بهترین نحو ممکن اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه دشمن از افزایش جمعیت جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند، اضافه کرد: محرم یک جوشش است و امروز در جامعه اسلامی و در دنیا این جوشش به راه افتاده و هر روز بر تعداد عزاداران حسینی افزوده می‌شود و دشمن از این حرکت و واقعه عظیم تاریخی احساس خطر می‌کند.

این مسئول با اشاره به نقش مهم روحانیت در ترویج و تبلیغ دین تاکید کرد و متذکر شد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به هجمه همه جانبه دشمن بر فراز فکری جوانان کشورمان، وعاظ و مبلغان می‌توانند بهترین عملکرد خود را مانند گذشته با ارشاد و راهنمایی‌های ارزنده به نمایش بگذارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی است تا فضایل و معنویات این ماه‌های مبارک برای قشر جوان به بهترین شکل ممکن بیان شود.

جمالی ابراز داشت: در دهه اول ماه محرم تعداد 6 نفر از روحانیان اعزامی سعدآباد به مدارس این شهر از سوی اداره تبلیغات اسلامی اعزام می‌شوند.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش سعدآباد و با هدف حضور روحانیان در میان دانش‌آموزان و بیان احکام دینی، از 28 آبان روحانیان به مدارس تعیین شده اعزام شده و گفتمان‌های دینی با موضوع قیام عاشورا و بیان احکام را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با تاکید بر لزوم استمرار و دوام ولایتمداری بیان داشت: مادامی که ما در مسیر ولایت گام برداریم، هیچ معضل و مشکلی نخواهد توانست خللی بر فرهنگمان وارد کند.

جمالی گفت: روحانیون پرچمدار حفاظت از حریم ولایت بوده‌اند و با توجه به فرا رسیدن ایام محرم می‌طلبد که نهادهای ذی‌ربط به منظور زمینه‌سازی حضور بیشتر روحانیون در منطقه در این ایام تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل خانه‌های عالم روستایی سعدآباد تاکید کرد: تکمیل خانه‌های عالم نیمه تمام و احداث خانه‌های عالم جدید در روستاها از جمله عواملی است که در سالم نگهداشتن فرهنگ عمومی در برابر مسائل ضد فرهنگی می‌تواند مؤثر باشد.

جمالی در این نشست از رشد 80 درصدی برنامه‌های قرآنی در شش ماهه نخست سال جاری در شهر سعدآباد خبر داد.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول