اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه:

تبلیغات و رسانه یکی از عوامل شکل‌گیری رویدادهای فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه گفت: استقبال گسترده از هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه نتیجه اطلاع‌رسانی گسترده در سطح استان بوده است.

تبلیغات و رسانه یکی از عوامل شکل‌گیری رویدادهای فرهنگی است

خسرو تمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استقبال گسترده از هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه نتیجه اطلاع‌رسانی گسترده در سطح استان بوده است.

تمری افزود: مقدمات اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه توسط روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه مرحله با برنامه‌ریزی صورت گرفت و همین موضوع باعث شد که امروز شاهد استقبال گسترده مردم از هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه باشیم.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه ادامه داد: کمیته روابط‌ عمومی قبل از چاپ اقلام تبلیغی از طرف موسسه نمایشگاه‌های تهران به صورت پیش مقدمه اقدام به نصب و تهیه اقلام تبلیغی در سطح استان کرد و هم این اقلام را در سطح استان توزیع کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع به منظور اطلاع‌رسانی کامل در سطح استان بیش از 400 متر پلاکارد در سطح استان تهیه و بیش از هزار متر بنر تهیه‌، دو هزار برگ پوستر ویژه نمایشگاه تهیه‌، چهار هزار برگ تراکت تبلیغی تهیه و توزیع شده است که به همراه پخش تیزر تلویزیونی باعث شد تا تبلیغات نمایشگاه در سطح مطلوبی صورت گیرد.

وی با تشکر از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و مطبوعات استان، گفت‌: مطبوعات و رسانه‌های استان نقش مهمی در فراهم کردن این فضای تبلیغی گسترده داشته‌اند و در واقع باید گفت رسانه‌ها را باید یکی از عوامل مهم شکل‌گیری این رویداد فرهنگی دانست.

تمری همچنین با تشکر از مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به نحو بسیار مطلوبی این نمایشگاه را پوشش داده است.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه افزود‌: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه بسیار ارزنده بود و همین موضوع بر انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاه افزود‌.  

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول