اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه:

500 میلیون تومان یارانه کتاب برای همشهریان در نظر گرفته‌ایم

خبرگزاری فارس: مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه گفت: 500 میلیون تومان یارانه کتاب برای هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب استان کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم.

500 میلیون تومان یارانه کتاب برای همشهریان در نظر گرفته‌ایم

محسن ابراهیمی امروز در حاشیه هشتمین نمایشگاه سراسری استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 347 میلیون و 780 هزار تومان بن خرید کتاب از ابتدای روز نخست تاکنون فروش رفته است که از این میزان 290 میلیون و 290 هزار تومان سهم اشخاص و 57 میلیون و 490 هزار تومان سهم موسسات است.

ابراهیمی با بیان اینکه در روز نخست این نمایشگاه بیش از 50 میلیون تومان بن کارت کتاب به فروش رفته است ادامه داد:  فروش دومین روز 76 میلیون و 360 هزار تومان بود که از این میزان سهم مؤسسه‌ها 6 میلیون و 200 هزار تومان و سهم افراد عادی بیش از 70 میلیون و 160 هزار تومان بود.

مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه تصریح کرد: در روز سوم نمایشگاه نیز 58 میلیون و 280 هزار تومان بن خرید کتاب به فروش رفت که از این میزان 51 میلیون و 830 هزار تومان سهم اشخاص و 6 میلیون و 450 هزار توان سهم مؤسسات بود.

ابراهیمی تصریح کرد: در روز پنجم نمایشگاه 77 میلیون و 610 هزار تومان بن فروش رفت که از این میزان 63 میلیون و 510 هزارتومان سهم اشخاص و 14 میلیون و یکصد هزار تومان سهم موسسات بوده است.

مسئول مالی هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان یارانه کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته است، بیان کرد: امید است تمام همشهریان عزیر بتوانند با دریافت بن خرید کتاب از این نمایشگاه بازدید کنند. 

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول