اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو خبر داد

برپایی خیمه‌های قرآن در مناطق عشایری ماکو

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو گفت: خیمه‌های قرآنی با هدف ترویج و توسعه آموزش‌های قرآنی در مناطق عشایری ماکو برپا می‌شود.

برپایی خیمه‌های قرآن در مناطق عشایری ماکو

اسماعیل خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خیمه‌های قرآنی با هدف ترویج و توسعه آموزش‌های قرآنی در پی توافقات ایجاد شده با اداره امور عشایر شهرستان در این مناطق برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعاملات ایجاد شده با آموزش و پرورش و اداره بهزیستی شهرستان نیز مقرر شده طرح توسعه فعالیت‌های قرآنی برای ارتقای شاخصه‌های سواد قرآنی اجرا شود.

خیری طرح سوادآموزی قرآنی با شناسایی کم سوادان و بی‌سوادان در مناطق مختلف را برنامه‌های مورد توافق با آموزش و پرورش و تسریع در صدور مجوز برای مهدهای قرآن و عترت را از برنامه‌های مشترک اداره تبلیغات با بهزیستی عنوان کرد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو با تشریح طرح‌های قرآنی اجرا شده در نیمه اول سال جاری، تصریح کرد: دوره انس با قرآن ویژه گروه پیش دبستانی، دوره توانمندسازی آحاد مردم با قرائت صحیح و همچنین دوره آشنایی با نماز از جمله برنامه‌های اجرا شده از محل اعتبارات نیم درصد قرآنی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: مقرر شده در صورت تخصیص کامل اعتبارات اجرایی مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی که فعالیت خوبی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی داشته‌اند حمایت‌های مالی انجام شود.

خیری از برگزاری آزمون مدیریتی ویژه مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی شهرستان ماکو خبر داد و گفت: این آزمون با هدف سنجش معلومات مدیران در رشته‌های قرائت، ترجمه و مفاهیم و اصول آشنایی با تاسیس مؤسسات به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول