اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سیرالئون در ایران:

مسجدی برای شکرگزاری شگفتی غار علیصدر ایجاد شود

خبرگزاری فارس: سفیر سیرالئون در جمهوری اسلامی ایران گفت: با عظمتی که در خلقت غار علیصدر مشاهده می‌شود، باید در کنار این غار مسجدی ساخته می‌شد، تا بتوانیم سجده شکر بگذاریم.

مسجدی برای شکرگزاری شگفتی غار علیصدر ایجاد شود

محمد بی‌فوفانا امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان با شگفت‌انگیز خواندن غار علیصدر همدان اظهار کرد: این غار به قدری زیباست که انسان در هر نگاه به یاد خالق یکتا می‌افتد و این امر نیاز به شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: با عظمتی که در این خلقت پروردگار مشاهده می‌شود، باید در کنار این غار مسجدی ساخته شود، تا بتوانیم سجده شکر بگذاریم.

سفیر سیرالئون در ایران با اشاره به اینکه برای نخستین بار به همدان سفر کرده است، افزود: همدان با جاذبه‌های تاریخی و توریستی که دارد از شهرهای کهن کشور ایران است که برای من بسیار جالب توجه است.

وی خاطرنشان کرد: با بازدید از اماکن دیدینی همدان، با این شهر آشنا شدم و خاطرات به یاد ماندنی در ذهن من ماندگار شد که به مردم کشورم بازگو خواهم کرد.

بی‌فوفانا غار را شگفتی و نعمت بزرگی برای همدانی‌ها دانست و گفت: همدانی‌ها با داشتن چنین نعمت بزرگی باید همواره شکرگزار خالق این شگفتی باشند.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول