اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم‌

ورزشکاران‌ سفیران گردشگری بم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: انتظار ما از ورزشکاران‌ این است که به عنوان سفیران مردم شهرستان بم در راستای هدایت گردشگران و سرمایه‌گذاران تلاش کنند.

ورزشکاران‌ سفیران گردشگری بم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین ‌زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات کشوری تیر و کمان انتخابی تیم ملی در بم اظهار داشت: تیر و کمان از جمله ورزش‌های مورد تاکید توسط پیامبر اکرم (ص) است که تمام افراد یک خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به تاریخ و تمدن شهرستان بم و قدمت 9 هزار ساله آن گفت: میزبانی از ‌مسابقات ورزشی در سطح استانی و کشوری ‌یک افتخار بزرگ برای مسئولان و مردم دارالصابرین بم‌ است.

زین‌الصالحین افزود: حضور ورزشکاران سایر استان‌ها در این شهرستان موجب می‌شود تا ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و گردشگری بم به ایرانیان معرفی شود.

وی تصریح کرد: انتظار ما از ورزشکاران‌ این است که به عنوان سفیران مردم شهرستان بم در راستای هدایت گردشگران و سرمایه‌گذاران تلاش کنند.

فرماندار بم ابراز داشت: بعد از زلزله پنجم دی ماه 82 اقدامات خوبی در زمینه بازسازی بم انجام شده و اقتدار و پویایی این دیار کهن مشهود است.

به گزارش فارس در پایان این مسابقات در رشته ریکرو در بخش بانوان؛ پریسا اسحاقیان از اصفهان، ملیکا عبدالکریمی از کیش و سنا صفرزاده از یزد و در بخش آقایان‌ روزبه نظریان از اصفهان، رضا آزادگان از چهارمحال و بختیاری و حمید سالدورگر از اصفهان موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته کامپوند در بخش خانم‌ها‌ معصومه یارمحمدی از فارس، کیمیا صبوریان از تهران و زهرا خلیلی از آذربایجان غربی و در بخش آقایان‌ صابر رفیعی از کرمان، عبدالرحمن قادرزاده از آذربایجان غربی و وحید غنچه‌ای از تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب و به تیم ملی راه یافتند.

انتهای پیام/2446/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول