اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد

حضور بورس انرژی در پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای خوزستان از حضور مقامات بورس انرژی در پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها در خوزستان به منظور تبادل نظر در زمینه راهکارهای اجرایی کردن بورس انرژی خبر داد.

حضور بورس انرژی در پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها در خوزستان

عبدالرسول زرگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها که از 26 تا 24 بهمن ماه امسال به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان برگزار می‌شود، نخستین بار شاهد حضور مقامات بورس انرژی خواهیم بود و این مهمترین و برجسته‌ترین نقطه قوت کنفرانس است.

وی افزود: 640 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال و پس از داوری در نهایت 160 مقاله پذیرفته شد و از این تعداد 80 مقاله به صورت شفاهی و 80 مقاله هم در قالب پوستر ارائه می‌شود، ضمن اینکه دانشگاه شهید چمران مسئولیت کمیته علمی، برق منطقه‌ای خوزستان کمیته اجرایی و شرکت فولاد خوزستان هم مسئولیت ارتباط با صنعت را بر عهده دارد.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای استان خوزستان و دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها تصریح کرد: برگزاری میزگرد تخصصی بورس انرژی در روز افتتاحیه کنفرانس با حضور مقامات بورس انرژی و کارشناسان و متخصصان صنعت برق و نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فعال در صنعت برق از جمله سایر برنامه‌های این کنفرانس است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بررسی راهکارهای اجرایی دور زدن تحریم‌ها، معرفی شرکت‌های سازنده تجهیزات نیروگاه‌ها به صنعت برق و ارائه توانمندی‌های شرکت‌های تولید کننده است.

زرگر در پایان شعار اصلی برپایی کنفرانس را تحقق شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی برشمرد و گفت: مقالات ارائه شده در تمام موضوعات مربوط به نیروگاه‌ها هستند.

پایان پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول