اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان:

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار شهرداری گرگان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان از رویارویی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با تیم شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف خبر داد.

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار شهرداری گرگان می‌رود

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رویارویی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف اظهار داشت: بازی رفت این دو تیم در گرگان برگزار می‌شود.

وی زمان بازی رفت دو تیم همیاری شهرداری زنجان و شهرداری گرگان را 26 بهمن اعلام کرد و افزود: بازی برگشت این دو تیم در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در روز 30 بهمن برگزار می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان با بیان اینکه تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان توان برد تیم شهرداری گرگان را دارد، تصریح کرد: تیم همه تلاش خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیم صعودکننده به مرحله بعدی مسابقات بسکتبال با دو برد از سه بازی مشخص می‌شود، ادامه داد: در صورتی که انجام بازی سوم بین دو تیم ضروری شود بازی در زمین تیمی برگزار می‌شود که با اختلاف کم‌تری باخته است.

*جذب بازیکن خارجی

فغفوری از جذب یک بازیکن خارجی برای بازی‌های پلی‌‌آف توسط تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این بازیکن از کشور صربستان جذب تیم شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد عدم استفاده از بازیکن خارجی اسپانیایی جذب شده از ابتدای لیگ‌ در بازی‌های تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: این بازیکن در دو بازی گذشته مریض بوده است ولی در بازی‌های قبلی یکی از بازیکنان ثابت تیم بوده است.

*رویارویی با تیم پتروشیمی

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان اضافه کرد: تیم بسکتبال همیاری زنجان در صورت صعود به جمع چهار تیم به مصاف برنده تیم‌های پتروشیمی بندر امام و البدر بندر کنگ می‌رود.

وی بازی با تیم پتروشیمی بندر امام را بازی مشکلی اعلام کرد و گفت: صعود تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به جمع چهار تیم برتر از برنامه‌ریزی‌های مسئولان تیم است.

*برآورده شدن انتظارات در صورت صعود به جمع چهار تیم

فغفوری برنده بازی ضرب‌دری را سه بازی از پنج بازی اعلام کرد و گفت: هر چند حضور در بین چهار تیم انتظارات را از تیم بسکتبال همیاری شهرداری برآورده می‌کند ولی این تیم نیم‌نگاهی هم به حضور در جام باشگاه‌های آسیا دارد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: همه بازیکنان تیم به جز علی باهران و بازیکن اسپانیایی که بیمار هستند، در تمرینات آماده‌سازی برای بازی با تیم شهرداری گرگان حضور دارند.

*تداوم حمایت از بسکتبال

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به حمایت‌های خوب سازمان همیاری استان زنجان از تیم بسکتبال همیاری اشاره و ابراز امیدواری کرد، این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

*هزینه یک میلیارد تومانی

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اعتبار هزینه شده برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در سال‌جاری گفت: سازمان همیاری شهرداری زنجان یک میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده است.

*تاثیر فشار روانی تماشاگر بر حریف

فغفوری بر نقش مهم و مثبت تماشاگران در بازی تیم بسکتبال همیاری زنجان تاکید کرد: و افزود: حضور تماشاگران فشار روانی را به حریفان این تیم وارد می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد، تماشاگران تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان را برای صعود به جمع چهار تیم برتر یاری کنند.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول