اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسین (ع) بویین زهرا:

راهیان‌نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا اردوی راهیان‌نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور دانست.

راهیان‌نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، 440 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان بویین زهرا با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در میان بدرقه خانواده‌ها به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

حسین رجبی در حاشیه این اعزام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اردوی راهیان‌نور را بهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای دانش‌آموزان دانست و گفت: حماسه و افتخار آفرینی جوانان و دانش‌آموزان برومند انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس موجب بر هم زدن بسیاری از معادلات جهان استکبار شد.

وی افزود:‌ این حماسه‌ها و افتخار آفرینی‌ها هرگز از ذهن ملت ایران و نسل‌های آینده فراموش نخواهد شد و تا ابد در ذهن و خاطره ملت رشید و شهید پرور ایران ماندگار خواهد ماند و این اردوهای راهیان‌نور در این برهه حساس از تاریخ بهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای دانش‌آموزان است که جوانان و دانش‌آموزان با این ارزش‌ها و حماسه‌ها آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود اردوی راهیان‌نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور دانست و تأکید کرد: اردوی راهیان‌ نور برای پرورش افکار و اندیشه جوانان و آشنا کردن آن‌ها با فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به لحاظ ایجاد فضای معنوی خاص موجب یک تحول درونی در دانش‌آموزان خواهد شد، چراکه این سفر معنوی بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است که با هدف آشنایی با سیره شهدا، بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه‌ریزی شده است. 

رجبی تعداد دانش‌آموزان پسر این دوره را 440 نفر اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان این دوره در قالب دو کاروان و با 9 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند که با توجه به هماهنگی‌های لازم در هر اتوبوس یک روحانی، مربی آموزشی و یک راوی با تجربه دفاع مقدس اعزام می‌شود و دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، اروند کنار، طلائیه، هویزه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/77008/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول