اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان:

کاروان راهیان نور نقطه عطفی برای ترویج فرهنگ است

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: حضور کاروان راهیان نور نقطه عطفی برای ترویج و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف است.

کاروان راهیان نور نقطه عطفی برای ترویج فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی پیش از ظهر امروز در دومین روز حضور کاروان راهیان نور در زاهدان اظهار داشت: مردم شریف استان سیستان و بلوچستان برای حمایت از مقام عظمای ولایت و دفاع از این مرز و بوم شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی افزود: برگزاری این مراسم که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والا مقام برگزار شده می‌تواند در راستای تحقق و اشاعه فرهنگ ولایتمداری بسیار مثمر ثمر واقع شود.

کاروان راهیان نور در دومین روز حضور خود در زاهدان با هدف ارتقای فرهنگ سلامت و ترویج ورزش همگانی اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک کوی قدس کرد.

در حاشیه این مراسم، مدیران شهرداری زاهدان به همراه سردار غلام‌نبی کوهکن فرمانده مرزبانی استان نیز حضور داشتند.

در کاروان راهیان نور تعدادی از مدیران ستادی مناطق 22 گانه شهرداری تهران، تنی چند از ورزشکاران صاحب‌نام و هنرمندان مطرح کشوری حضور داشتند.

این کاروان پس از پایان مراسم ورزش صبحگاهی و به خاطر ادای احترام به مقام شامخ شهدای منطقه رهسپار نقاط مرزی استان و محل شهادت شهیدان شدند.

انتهای پیام/75002/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول