اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد

پیگیری تصویب بودجه طرح‌های انتقال شبکه برق در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل برق منطقه‌ای استان خوزستان از پیگیری لازم جهت تصویب بودجه مورد نیاز طرح‌های انتقال شبکه برق خوزستان در قانون بودجه سال 92 خبر داد.

پیگیری تصویب بودجه طرح‌های انتقال شبکه برق در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، به دعوت مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و تعدادی از مدیران استانی جلسه‌ای به منظور بررسی طرح‌های انتقال برق شامل پست‌ها، خطوط و سایر طرح‌های نیروگاهی و پیش بینی بودجه سال 92 برق استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان اظهار کرد: در این نشست که در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی و در سالن کمیسیون انرژی برپا شد، موضوعاتی در خصوص وضعیت شبکه برق، طرح‌های در دست اقدام و یا بهره برداری شده در سال 91 به مناسبت دهه مبارک فجر و نیز طرح‌های آتی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسعود معین‌پور افزود: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات و نقدینگی طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سال آینده و نیز منابع تامین آنها به این مجمع بود که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست صمیمانه، چالش‌ها و مسائل پیش‌روی این صنعت پایه و زیربنایی در خوزستان به همراه پیشنهاداتی مطرح شد که از سوی نمایندگان مردم استان قول مساعدت جهت رفع سریع‌تر آنها داده و مقرر شد پیگیری لازم جهت تصویب بودجه مورد نیاز طرح‌های انتقال شبکه برق خوزستان در قانون بودجه سال 92 به عمل آید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان با مثبت خواندن اینگونه جلسات کاری به منظور بررسی و حل مشکلات فرا روی صنعت برق خوزستان عنوان کرد: در پایان این جلسه تصمیم گرفته شد تا برگزاری اینگونه نشست‌ها به همراه تشریک مساعی استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول