اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ایام نوروز صورت می‌گیرد

برگزاری جنگ‌ شادی در اماکن گردشگری شاخص کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طی ایام نوروز جنگ‌های شادی در محل اماکن تاریخی و مناطق گردشگری شاخص استان برگزار می‌شود.

برگزاری جنگ‌ شادی در اماکن گردشگری شاخص کرمان

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد تسهیلات نوروزی ارائه‌ خدمات بهتر به مسافران نوروزی و افزایش زمان ماندگاری آنها در استان کرمان است که برگزاری جنگ‌های شادی می‌تواند در این زمینه کمک شایانی کند.

وی از برگزاری جنگ شادی در محل باغ شاهزاده ماهان خبر داد و افزود: این جنگ که همراه با موسیقی محلی، نمایش و آیین‌های نوروزی است به مناسبت ورود مسافران و ثبت جهانی این باغ برپا می‌شود.

شمس‌الدینی تصریح کرد: طی ایام نوروز جنگ‌های شادی در محل اماکن تاریخی و مناطق گردشگری شاخص استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مسافران در لحظه سال تحویل بیان کرد: استقبال از مسافران در 28 اسفند ماه جاری و در لحظه سال تحویل در محل کمپ‌ها و دفاتر اطلاع‌رسانی از جمله فعالیت‌هایی است که انجام می‌گیرد.

شمس‌الدینی به اکران فیلم‌های ویژه نوروز اشاره کرد و گفت: طی ایام نوروز مسافران می‌توانند برای بهتر گذراندن اوقات خود از فیلم‌هایی که برای این ایام تدارک دیده شده است، استفاده کنند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول