اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بار رویکرد اطلاع‌رسانی

نخستین نمایشگاه مهندسی ساختمان نوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان با رویکرد اطلاع‌رسانی و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه مهندسی در شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد.

نخستین نمایشگاه مهندسی ساختمان نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، صبح امروز نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان با رویکرد اطلاع‌رسانی و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه مهندسی برای  شکوفایی ظرفیت‌های شهرستان با شرکت دفاتر و شرکت‌های طراحی و نظارت موجود در شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد.

نایب رئیس کانون مهندسین نوشهر در این مراسم گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها موجب شناسایی ظرفیت‌ها، ایجاد بستر و زمینه برای رشد و اعتلای فرهنگی عمومی جامعه و بهره‌گیری از آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت و ساز شهری است.

محمدرضا باقری افزود: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و طراحی‌های مهندسان منطقه نوشهر به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها زمان و هماهنگی زیادی می‌برد که با هماهنگی مسئولان شهرستان نوشهر محقق شد و امیدواریم مورد توجه مردم و فعالان عرصه ساخت‌و ساز قرار گیرد.

رئیس دفتر نمایندگی کانون مهندسی شهرستان نوشهر نیز گفت: همه روزه شاهد ظهور انواع و اقسام مصالح جدید ساختمانی هستیم و برپایی این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند به ایجاد آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردها در زمینه مصالح ساختمانی کمک کند.

مازیار درویشی‌نژاد افزود: این نمایشگاه بستر بسیار مناسبی را برای ارائه تازه‌ترین استانداردهای صنعت ساختمان را فراهم می‌آورد و مهندسان ما نیز می‌توانند در این باره به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی بیان کرد: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه گام جدید و نوینی در جهت ساخت‌و سازهای متناسب با استانداردهای روز دنیا در منطقه برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر نیز اظهار کرد: برای آنکه از آخرین دستاوردها و توانایی‌های خود در عرصه صنعت ساخت‌و ساز آشنا شویم برپایی اینگونه نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را در اختیار همه ما قرار می‌دهد.

داوود ناصری عنوان کرد: برای ساخت اماکن و ساختمان‌های امن و مقاوم همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم و جدیدترین و مطمئن‌ترین روش ساخت روز دنیا را لحاظ قرار دهیم چراکه ما دربرابر ساخت و سازهای شهری مسئول هستیم بنابراین باید همواره اهتمام لازم را دراین باره داشته باشیم.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از پنجم اسفندماه به مدت سه روز در نوشهر برپا است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول