اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه خبر داد

راه‌اندازی تور گردشگری نوروزی در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: نوروز امسال تور گردشگری نوروزی در ارومیه توسط پنج دستگاه اتوبوس راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی تور گردشگری نوروزی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد شریف‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در سالن اجتماعات فرمانداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این‌که ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان‌ غربی هر ساله شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی زیادی است لازم است تا زیرساخت‌های مورد نیاز تا ایام نوروز در این شهرستان فراهم شود.

وی با تأکید بر ساماندهی اماکن دیدنی و تاریخی ارومیه، تصریح کرد: بازار قدیمی ارومیه که یکی از آثار تاریخی این شهر به شمار می‌رود و به عنوان ظرفیت گردشگری مهم این شهرستان است باید تلاش شود در ایام نوروز این بازار دایر باشد.

شریف‌نژاد با تأکید بر هماهنگی تمام اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، افزود: زیباسازی شهر ارومیه، تسهیل در ترافیک شهر، ساماندهی آثار تاریخی و اماکن گردشگری این شهر از جمله مواردی است که باید در ایام نوروز نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی بابیان این‌که باید در ورودی شهر ارومیه راهنمای گردشگری برای گردشگران توزیع شود، خاطرنشان کرد: این اقدام همچون سال‌های گذشته به عهده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

فرماندار ارومیه با بیان این‌که آماده‌سازی هتل‌ها، مسافرخانه و سایر محل‌های اسکان باید از هم‌اکنون انجام گیرد، اظهار داشت: برای این منظور باید هماهنگی لازم با اداره کل آموزش و پرورش، اتحادیه هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان انجام گیرد تا در موعد مقرر دچار مشکل نشویم.

شریف‌نژاد ادامه داد: تا 15 اسفندماه باید بازرسی‌های لازم از وضعیت اماکن اسکان مسافران به عمل آمده و نواقص موجود در این زمینه رفع شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی تور گردشگری نوروزی با اتوبوس در سطح شهر ارومیه خبر داد و افزود: نوروز امسال پنج دستگاه اتوبوس در این زمینه به کار گرفته می‌شوند.

 انتهای پیام/61001/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول