اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

تشکیل کارگروه توسعه صنعت گردشگری در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد تشکیل کارگروه توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کارگروه توسعه صنعت گردشگری در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در نشست با فعالان عرصه صنعت گردشگری این شهرستان از تشکیل کارگروه توسعه صنعت گردشگری در محمودآباد خبر داد.

وی گفت: نگاه‌ها در شهرستان محمودآباد توسعه صنعت پررونق گردشگری است و در لوای توسعه این صنعت می‌توان رنگ توسعه و اشتغال را در شهرستان دید.

مشایخ بیان داشت: امروز برای توسعه گردشگری باید همه زیرساخت‌های توسعه را فراهم کرد و برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان این صنعت بیشتر به منظور شناخت موانع توسعه صنعت گردشگری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: موقعیت جغرافیای محمودآباد در جاده ارتباطی پایتخت کشور به شمال و بهره‌مندی از مواهب الهی بی‌نظیر بهترین بستر و فرصت برای توسعه گردشگری در این شهرستان است و تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این صنعت بین‌المللی را فعال و رونق ببخشیم.

فرماندار محمودآباد همچنین با اشاره به سیاست دولت در توسعه و رونق گردشگری گفت: امروز اقتصاد کشورمان باید از اکتفا به صنعت تک محصولی نفت فاصله گرفته و به صنعت کم‌هزینه و پرسود گردشگری گرایش پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی و جمع‌آوری تابلو به دستان در سطح شهر گفت: متاسفانه تابلو به دستان چهره خوبی را برای مسافران به تصویر نمی‌کشند و باید سازمان گردشگری برای ساماندهی و جمع‌آوری آنها ورود میدانی داشته تا سرمایه‌گذاران فعال در حوزه گردشگری متوجه ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول