اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

شهربابک به جایگاه واقعی خود در صنعت نرسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: این شهرستان با وجود داشتن معادن فراوان هنوز به جایگاه واقعی خود در صنعت و اقتصاد کشور نرسیده است.

شهربابک به جایگاه واقعی خود در صنعت نرسیده است

سیف‌الله امینی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهربابک با وجود داشتن معادن فراوان هنوز به جایگاه واقعی خود در صنعت و اقتصاد کشور نرسیده است.

وی ریشه‌کن کردن بیکاری در شهرستان را در گرو فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و خاطر نشان کرد: حضور دائمی نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهربابک می‌تواند، کمک شایانی به پیشرفت شهرک صنعتی شهرستان کند.

فرماندار شهربابک مشکل اصلی شهرک صنعتی شماره یک را عدم وجود برق و گاز ذکر و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان مربوطه این مشکلات نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.

رضایی مسئول شهرک‌های صنعتی شهربابک گفت: میزان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شماره یک شهربابک در مجموع یک ‌هزار و 395 میلیارد ریال است که در صورت راه‌اندازی تمام پروژه‌های این شهرک برای یک‌هزار و 199 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی افزود: در شهرک صنعتی شهربابک 52 واحد تولیدی قرار دارد که از این تعداد 16 واحد در حال ساخت و ساز و 13 واحد دیگر فعال هستند.

انتهای پیام/80023/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول